    From: "frutis" <f...@B...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ugoda z pracodawcą po wyroku - jak przeprowadzić?
    Date: Tue, 1 Mar 2005 20:17:26 +0100

    witam szanownych grupowiczów, mam zapytanie
    Jak przeprowadzić ugodę z pracodawcą w sprawie niezapłaconej pensji. Ale od
    początku.
    Moj były pracodawca nie wypłacił mi części pensji. Po zrozwiązaniu umowy o
    pracę oczywiście. Wniosłem sprawę do sądu, rozprawa się odbyła i otrzymałem
    wyrok nakazjący zapłatę mi naleznej pensji.
    Pracoawca nie zapłacił. Sprawa przeszła do egzekucji komorniczej.
    Obecnie pracodawca chce się dogadać (dopiero rozmowa przedemną) by wycofać
    roszczenia. Jak to wygląda? Jak wycofuje sięroszczenia i jak to najlepiej
    załatwić?
    Pozdrawiam i dziękujęz góry za pomoc
    frutis

    --