  • 31. Data: 2017-08-02 19:03:05
    Temat: Re: to juz bylo
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > czyli historia lubi sie powtarzac:
    >
    > http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/historia/sanowan
    ie-wiecznie-%C5%BCywe/ar-AAp1MwG

    Na przyszłość nie linkuj stron których nie można komentować.
    Szanuj wolność słowa w internecie. Nie bądź faszystą ;-)
    ---
    Przecież możesz tutaj komentować albo gdziekolwiek

  • 32. Data: 2017-08-02 22:17:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-02 o 19:03, re pisze:
    > Przecież możesz tutaj komentować albo gdziekolwiek

    Faszystowskie strony cenzorujące i łamiące wolność słowa (i jeszcze się
    głupio tłumaczące) należy z całą godnością osobistą piętnować :-)

  • 33. Data: 2017-08-02 23:05:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

> [...]

    Faszystowskie strony cenzorujące i łamiące wolność słowa (i jeszcze się
    głupio tłumaczące) należy z całą godnością osobistą piętnować :-)
    No właśnie, sam się z tego śmiejesz.

  • 34. Data: 2017-08-02 23:24:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-02 o 23:05, re pisze:

    > No właśnie, sam się z tego śmiejesz.

    Śmieję się z używania tego przymiotnika przy każdej okazji.
    Zdefraudował się? Prawda? :-)

  • 35. Data: 2017-08-03 08:36:02
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "A. Filip" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    ie-wiecznie-%C5%BCywe/ar-AAp1MwG

    > Ten jednoznaczny wyrok historii to "Jak wojskowy zamach stanu to tylko
    > udany"?

    Nie tylko udany, ale przeprowadzony dla dobra Rzeczypospolitej. W końcu z
    Sejmu wykopano politykierów którzy dla prywaty lub zagranicznych mocodawców
    dobro Rzeczypospolitej mieli w d....
    Nowa Konstytucja za działalność typu Targowica "wskazywała" Bereze jako
    dobry lek.
    Chwała Marszałkowi za to.

  • 36. Data: 2017-08-03 08:42:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-03 o 08:36, Danusia pisze:

    > Nie tylko udany, ale przeprowadzony dla dobra Rzeczypospolitej. W końcu

    Wróżenie z fusów. Zamach był przeprowadzony właśnie wtedy, kiedy była
    szansa na to, że Polska jako republika będzie się rozwijała na tej drodze.

    A w republice jak to w republice - są lepsze rządy, i są gorsze. Ale
    zawsze jest szansa, że jak jest potrzeba, to się ludzie zbierają i
    wybiera się odpowiedni rząd na odpowiednie czasy (vide rząd Churchilla).

    W sanacji natomiast pluralizmu nie było, rządzić miał Marszałek i jego
    ludzie, powielając jego błędy, czego skutkiem była zła polityka
    zagraniczna Becka, zawarcie/zaufanie złym sojuszom i klęska wrześniowa.

    > Nowa Konstytucja za działalność typu Targowica "wskazywała" Bereze jako
    > dobry lek.
    > Chwała Marszałkowi za to.

    Nie ma czego chwalić, to zwykła polityczna bandyterka.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2017-08-03 09:11:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 3 Aug 2017 08:36:02 +0200, Danusia napisał(a):

> [...]
    > dobro Rzeczypospolitej mieli w d....
    > Nowa Konstytucja za działalność typu Targowica "wskazywała" Bereze jako

    Jakby jednak ktorys z nowych wlodarzy zamienil sie w politykiera, albo
    zrobil cos dla prywaty ... to na dziennikarzy Bereza czekala.

    A jakby sie obywatelowi cos nie podobalo ... to tez do Berezy.

    J.

  • 38. Data: 2017-08-03 09:27:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 2 Aug 2017 23:24:36 +0200, z napisał(a):

    > Śmieję się z używania tego przymiotnika przy każdej okazji.
    > Zdefraudował się? Prawda? :-)

    Już nie nadążam za zmianami językowymi, ale "zdefraudować" i "zdewaluować"
    chyba jeszcze nie są synonimami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 39. Data: 2017-08-03 09:28:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

> [...]

    > dobro Rzeczypospolitej mieli w d....
    > Nowa Konstytucja za działalność typu Targowica "wskazywała" Bereze jako

    Gadasz jak jaka Bubula.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 40. Data: 2017-08-03 09:59:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-03 o 08:42, Liwiusz pisze:

> [...]
    > ludzie, powielając jego błędy, czego skutkiem była zła polityka
    > zagraniczna Becka, zawarcie/zaufanie złym sojuszom i klęska wrześniowa.

    Dwója z historii.
    Te "złe sojusze" doprowadziły do drugiej wojny światowej, czyli takie
    złe jednak nie były. No chyba że wolisz sojusz z trzecią rzeszą.
    Klęska nie była winą polityków tylko słabości gospodarczej.