  • 1. Data: 2017-07-27 14:58:46
    Temat: Gdzie bedzie sprawa?
    Od: mastif <k...@g...com>

    Witam
    Przyszedl mi wyrok nakazowy z miasta oddalonego od mojego o 500 km, czy
    jak sie odwolam to gdzie bedzie sprawa? u mnie w miescie czy musze tam
    jechac ?

  • 2. Data: 2017-07-27 19:38:51
    Temat: Re: Gdzie bedzie sprawa?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Możesz złożyć wniosek o przeniesienie sprawy do sądu właściwego (dla Ciebie).
    Powinieneś to sensownie uzasadnić, a i tak masz gwarancji, że sprawa nie toczy się
    już w tej chwili przed sądem właściwym.
    Pamiętaj, że na wszelkie wnioski i pisma są zwykle bardzo krótkie terminy.

    -----

  • 3. Data: 2017-07-27 22:50:01
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-27 o 19:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > Możesz złożyć wniosek o przeniesienie sprawy do sądu właściwego (dla Ciebie).
    > Powinieneś to sensownie uzasadnić, a i tak masz gwarancji, że sprawa nie toczy się
    już w tej chwili przed sądem właściwym.

    Brednie. Po wuj piszesz o czymś o czym nie masz zielonego pojęcia? Wiesz
    w ogóle na czym polega tryb nakazowy?

    > Pamiętaj, że na wszelkie wnioski i pisma są zwykle bardzo krótkie terminy.

    7 dni na wniesienie sprzeciwu od nakazu ZTCP

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2017-07-28 05:07:44
    Od: Aniuska <f...@f...pl>

    W dniu 2017-07-27 o 22:50, Sonn pisze:

    > Brednie. Po wuj piszesz o czymś o czym nie masz zielonego pojęcia? Wiesz
    > w ogóle na czym polega tryb nakazowy?

    Pewnie bedzie chciał sie odwołać od nakazowego i wtedy chyba bedzie mogl
    zlozyc wniosek o przeniesienie, poza tym wg mnie powinno to byc
    obligatoryjne

  • 5. Data: 2017-07-28 05:54:19
    Od: Aniuska <f...@f...pl>

    wg mnie od razu powinna byc sprawa we wlasciwym sadzie oskarzonego

  • 6. Data: 2017-07-28 07:59:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Brednie. Po wuj piszesz o czymś o czym nie masz zielonego pojęcia? Wiesz

    A czego się spodziewasz po człowieku prowadzącym biuro porad prawnych
    "poczekaj spytam się na grupie".

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-07-28 08:54:46
    Od: mastif <k...@g...com>

    Więc jak z ta sprawa? Nie powinna się odbyc u mnie tam gdzie mam firme ?
    niby cos napisałem przez internet na inna firme, co jest totalną bzurą,
    dlatego nie zapłacę nakazowego, wole zapłacić więcej adwokatowi bo
    jestem czysty i chce to udowodnic.

  • 8. Data: 2017-07-28 09:08:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-28 o 08:54, mastif pisze:

> [...]
    > niby cos napisałem przez internet na inna firme, co jest totalną bzurą,
    > dlatego nie zapłacę nakazowego, wole zapłacić więcej adwokatowi bo

    I co, twój adwokat kazał ci szukać pomocy w internecie?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2017-07-28 11:18:25
    Od: mastif <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-28 o 09:08, Liwiusz pisze:

    > I co, twój adwokat kazał ci szukać pomocy w internecie?

    Nie, dopiero wczoraj przyszedł nakazowy i jestem umowiony z nim na
    poniedziałek, dlatego się pytam tutaj

  • 10. Data: 2017-07-28 11:22:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-28 o 11:18, mastif pisze:

    > Nie, dopiero wczoraj przyszedł nakazowy i jestem umowiony z nim na
    > poniedziałek, dlatego się pytam tutaj

    I myślisz, że dowiesz się tutaj więcej, nic nie pisząc o sprawie, niż w
    poniedziałek od adwokata?

    --
    Liwiusz