  • 1. Data: 2007-03-01 14:06:11
    Temat: tekst w interneci a prawo podsumowanie
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam
    W ciagu ostatnich 8 lat zadałem kilka pytań na grupie, tak jedno na rok :)
    I muszę powiedzieć że nic się nie zmienia
    nic konkretnego nie można się tu dowiedzieć, a jeśli już kapniecie jakąś radą to
    i tak należy ją gdzieś potwierdzić.
    Użyteczność grupy jest 0. korzystam z innych np w tematyce linux czy
    kulinarskiej. Te mają jakąś przydatnośc, nawet ogromną w moim zawodzie i życiu
    Zaproponuję zamknięcie może pl.soc.prawo a szukającym pomocy od razu udanie się
    do prawnika i kupienie jakiś sensownych informacji.
    Co wy na to?
    A jeśli chodzi o mój problem
    to moge udzielić rady takiej że tu jest wszystko wyłożone
    http://www.prawnik.net.pl/pwi/faq10.htm

    Znaczy jeśli stworzyłem stronę www będąc zatrudniony jako administrator anie
    webmaster to ja mam prawa autorskie do niej.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-01 14:27:44
    Temat: Re: tekst w interneci a prawo podsumowanie
    Od: Paweł <b...@m...com>

    > razu udanie się do prawnika i kupienie jakiś sensownych informacji.
    > Co wy na to?

    Grupa dyskusyjna, jak sama nazwa wskazuje służy do dyskusji a nie udzielania
    rad. :-)
    Dodatkowo trudno wymagać od prawnika, który zarabia na życie udzielaniem
    porad by robił to za darmo w internecie.

    ps. czasem można mimo wszystko znaleźć tu sensowne porady.

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2007-03-01 14:35:31
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 01 Mar 2007 15:06:11 +0100, morgotchWYTNIJTO napisał(a):

    > to moge udzielić rady takiej że tu jest wszystko wyłożone
    > http://www.prawnik.net.pl/pwi/faq10.htm

    A skąd wiesz, że mają rację? A może pisze to jeden z grupowiczów?
    Czy dlatego uważasz, że ma rację, ponieważ pod spodem nie ma 20
    komentarzy, w których jest napisane coś innego?
    Ech, 8 lat zaglądasz na grupę ale nadal nie wiesz do czego służy grupa.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==

  • 4. Data: 2007-03-01 14:38:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@p...onet.pl napisał(a):

    > W ciagu ostatnich 8 lat zadałem kilka pytań na grupie

    A ja tu zaglądam dłużej :)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 5. Data: 2007-03-01 14:46:08
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu m...@p...onet.pl porozsypywal
    nastepujace haczki:
> [...]
    > I muszę powiedzieć że nic się nie zmienia
    > nic konkretnego nie można się tu dowiedzieć, a jeśli już kapniecie jakąś radą to
    To chyba normalne. Kto nie potwierdza darmowych rad?
    > Użyteczność grupy jest 0. korzystam z innych np w tematyce linux czy
    > kulinarskiej. Te mają jakąś przydatnośc, nawet ogromną w moim zawodzie i życiu
    Jak ktos Ci zle poradzi w kwestii gotowania, to co najwyzej sraczki
    dostaniesz. Jak w kwestii prawnej - to bekniesz finansowo.
    > Zaproponuję zamknięcie może pl.soc.prawo a szukającym pomocy od razu udanie się
    > do prawnika i kupienie jakiś sensownych informacji.
    Grupy dyskusyjne sluza zazwyczaj (a przynajmniej ja je tak traktuje)
    jako zrodlo wskazowek i porad a nie 100% pewnych informacji. Mozesz wiec
    dostac porade, gdzie znalezc dany przepis, na co zwroci uwage itp. Jesli
    liczysz na cos wiecej - idz do prawnika i plac kupe kasy.
    > Co wy na to?
    Jw.
    > A jeśli chodzi o mój problem
    > to moge udzielić rady takiej że tu jest wszystko wyłożone
    > http://www.prawnik.net.pl/pwi/faq10.htm
    Wzruszajace.
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-03-01 14:55:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Angie napisał(a):
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ale nie zadajesz pytan wiec sie nie liczy :P

    Jak to nie zadaje? Zadaje. Założyłem z 10, albo więcej wątków :)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 7. Data: 2007-03-01 14:56:47
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > A ja tu zaglądam dłużej :)

    Ale nie zadajesz pytan wiec sie nie liczy :P

    Angie

  • 8. Data: 2007-03-01 15:44:23
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 1 Mar 2007 15:06:11 +0100, m...@p...onet.pl napisał(a):

    > Użyteczność grupy jest 0. korzystam z innych np w tematyce linux czy
    > kulinarskiej.

    Nie każdy rodzi się inteligentny, więc może lepiej zostań
    przy garnkach skoro tylko przepisy kuchenne potrafisz zrozumieć?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2007-03-01 15:49:09
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 01-03-2007 o 15:06:11 <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A jeśli chodzi o mój problem
    > to moge udzielić rady takiej że tu jest wszystko wyłożone
    > http://www.prawnik.net.pl/pwi/faq10.htm

    Wiesz ... ja bym np. uznal taka wiadomosc jak Twoja za spam i probe
    zarekalowania serwisu prawnik.net.pl. Moglbys wskazac swoj post, w ktorym
    pytales o to, co wylozone jest pod tym adresem? Mozna powiedziec, ze
    pytanie jest tendencyjne ;)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 10. Data: 2007-03-01 16:03:00
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-03-01 15:06, m...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    >
    > Znaczy jeśli stworzyłem stronę www będąc zatrudniony jako administrator anie
    > webmaster to ja mam prawa autorskie do niej.

    Polemizowałbym. Z samej cytowanej przez Ciebie strony wynika, że
    stwierdzenie czy program komputerowy powstał "w wyniku wykonywania
    obowiązków ze stosunku pracy"<<. Nie oznacza to jednak, że treść umowy o
    pracę ma decydujące znaczenie. Moim zdaniem zlecenie administratorowi
    napisanie strony www jest czasowym powierzeniem pracownikowi innej pracy
    o którym mowa w art. 42 § 4 kp. Takie powierzenie powoduje, że do
    obowiązków pracownika wchodzi napisanie strony www.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do