  • 1. Data: 2007-03-01 10:47:24
    Temat: POD zamieszkiwanie całoroczne - pytanie
    Od: "Tracer" <r...@p...onet.pl>

    Witam!

    Proszę o szybką odpowiedź. Jestem dość zielony w tych tematach, ale pojawiła
    się możliwość zakupu okazyjnie działki POD. Jak wygląda z prawnego punktu
    możliwość zamieszkiwania całorocznie na takiej działce. Dziś jadę ją oglądać i
    decyzja musi być dość szybko podjęta bo jest kilku chętnych. Może ten temat już
    był poruszany, ale nic na szybko teraz nie znalazłem. Piszę tu po raz pierwszy.

    R.B.