  • Date: Thu, 01 Mar 2007 17:03:00 +0100
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tekst w interneci a prawo podsumowanie

    On 2007-03-01 15:06, m...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > Użyteczność grupy jest 0. korzystam z innych np w tematyce linux czy
    > kulinarskiej. Te mają jakąś przydatnośc, nawet ogromną w moim zawodzie i życiu
    > Zaproponuję zamknięcie może pl.soc.prawo a szukającym pomocy od razu udanie się
    > do prawnika i kupienie jakiś sensownych informacji.
    > Co wy na to?
    > A jeśli chodzi o mój problem
    > to moge udzielić rady takiej że tu jest wszystko wyłożone
    > http://www.prawnik.net.pl/pwi/faq10.htm
    >
    > Znaczy jeśli stworzyłem stronę www będąc zatrudniony jako administrator anie
    > webmaster to ja mam prawa autorskie do niej.

    Polemizowałbym. Z samej cytowanej przez Ciebie strony wynika, że
    stwierdzenie czy program komputerowy powstał "w wyniku wykonywania
    obowiązków ze stosunku pracy"<<. Nie oznacza to jednak, że treść umowy o
    pracę ma decydujące znaczenie. Moim zdaniem zlecenie administratorowi
    napisanie strony www jest czasowym powierzeniem pracownikowi innej pracy
    o którym mowa w art. 42 § 4 kp. Takie powierzenie powoduje, że do
    obowiązków pracownika wchodzi napisanie strony www.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do