  • 11. Data: 2007-03-02 11:35:30
    Temat: Re: tekst w interneci a prawo podsumowanie
    Od: m...@p...onet.pl

    > Patrze, patrze a tu m...@p...onet.pl porozsypywal
    > nastepujace haczki:
    > To chyba normalne. Kto nie potwierdza darmowych rad?

    w zdecydowanej większości rad udzielanych na pl.comp.os.linux nie trzeba
    potwierdzać tylko zastosować. To działa! sprawdzone
    Jeśli zadam pytanie: jak napisać skrypt który zrobi to i tamto na serwerze?
    To dostne w odpowiedzi kilka wersji skryptów w kilku językach a niektóre z nich
    zrobią toitamto i posprzątają po sobie. pełny serwis :)

    > Jak ktos Ci zle poradzi w kwestii gotowania, to co najwyzej sraczki
    > dostaniesz. Jak w kwestii prawnej - to bekniesz finansowo.
    > Grupy dyskusyjne sluza zazwyczaj (a przynajmniej ja je tak traktuje)
    > jako zrodlo wskazowek i porad a nie 100% pewnych informacji. Mozesz wiec
    > dostac porade, gdzie znalezc dany przepis, na co zwroci uwage itp. Jesli
    > liczysz na cos wiecej - idz do prawnika i plac kupe kasy.

    A moze jednak chodzi o kompetencje?
    Na grupie pl.comp.os.linux siedzą fachowcy w dużej części administratorzy
    a tu?
    prawnicy raczej siedzą i trzepią kasiure gdzie indziej.

    no i prawdziwe

  • 12. Data: 2007-03-02 11:43:52
    Od: m...@p...onet.pl

    > Polemizowałbym. Z samej cytowanej przez Ciebie strony wynika, że
    > stwierdzenie czy program komputerowy powstał "w wyniku wykonywania
    > obowiązków ze stosunku pracy"<<. Nie oznacza to jednak, że treść umowy o
    > pracę ma decydujące znaczenie. Moim zdaniem zlecenie administratorowi
    > napisanie strony www jest czasowym powierzeniem pracownikowi innej pracy
    > o którym mowa w art. 42 § 4 kp. Takie powierzenie powoduje, że do
    > obowiązków pracownika wchodzi napisanie strony www.

    Pewnie masz rację. Ale jeśli nie miał tego w obowiązkach i zrobił ot tak bo
    uważał że powinno być. Wtedy to co zrobił jest jego własnością
    Ciekawiło by mnie jednak jeszcze co to jest zlecenie wykonania pracy...
    czy musi być pisemne czy wystarczy ustne? Jak udowodnić że ustne zaistniało?

  • 13. Data: 2007-03-02 11:54:00
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 02 Mar 2007 12:43:52 +0100, morgotchWYTNIJTO napisał(a):

    > czy musi być pisemne czy wystarczy ustne? Jak udowodnić że ustne
    > zaistniało? Pozdrawiam

    Zapytaj na pl.comp.os.linux
    MSPANC

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierdrudak.com <==

  • 14. Data: 2007-03-02 12:18:22
    Od: m...@p...onet.pl

    > Zapytaj na pl.comp.os.linux
    > MSPANC

    Ale szkoda! że w wątku dotyczącym praw autorskich w kontekscie wykonywanej pracy
    nie miałeś nic do powiedzenia

  • 15. Data: 2007-03-02 12:21:41
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 02 Mar 2007 13:18:22 +0100, morgotchWYTNIJTO napisał(a):

    > Ale szkoda! że w wątku dotyczącym praw autorskich w kontekscie
    > wykonywanej pracy nie miałeś nic do powiedzenia

    Może dlatego, że sądziłem, że potrafisz spytać Uncle Google'a
    http://groups.google.pl/groups?q=prawo%20autorskie%2
    0pracownik%
    20programista&ie=UTF-8&oe=UTF-8&aq=t&rls=org.mozilla
    :pl:official&client=firefox-
    a&um=1&sa=N&tab=wg

  • 16. Data: 2007-03-02 13:56:55
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 02-03-2007 o 12:35:30 <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > no i prawdziwe

    Pewnie. W koncu pytanie z gatunku "gdzie w komputerze jest ten 'power',
    ktory kazali wcisnac" ;)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.