  • 1. Data: 2007-03-01 08:35:53
    Temat: zgubiony dokument
    Od: "Magda" <m...@o...pl>

    Witam
    Mam taki problem
    Przed sądem cywilnym jako świadek, przedstawiłam kopie notarialne istotnych
    dokumentów w sprawie.
    Odecnie po 4 miesiącach sąd zarządał oryginału dwóch dokumentów.
    Niestety jednego nie mogę odnaleźć, część papierów miała moja wspólniczka i
    podejrzewam ,że to ona zgubiła.
    Wysłałam do sądu tylko jeden dokument oczywiście z wyjaśnieniem.
    Czy może mi grozić jakaś odpowiedzialność, grzywna za brak tego dokumentu?
    Pozdrawiam
    Magda

  • 2. Data: 2007-03-01 16:08:07
    Temat: Re: zgubiony dokument
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@o...pl> napisał
    > Czy może mi grozić jakaś odpowiedzialność, grzywna za brak tego dokumentu?

    Nie sądzę. Chyba, że da się udowodnić, że kłamałaś, tzn. oryginał nie
    istniał.

  • 3. Data: 2007-03-01 16:29:43
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Magda" <m...@o...pl> napisał
    >
    > Nie sądzę. Chyba, że da się udowodnić, że kłamałaś, tzn. oryginał nie
    > istniał.

    Skoro notariusz poświadczył go na kopii notarialnej to na pewno istniał.

  • 4. Data: 2007-03-01 18:56:28
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    mareK napisał(a):
    > Skoro notariusz poświadczył go na kopii notarialnej to na pewno istniał.

    cóż za wiara w notariuszy

    KG

  • 5. Data: 2007-03-02 07:24:43
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wysłałam do sądu tylko jeden dokument oczywiście z wyjaśnieniem.
    > Czy może mi grozić jakaś odpowiedzialność, grzywna za brak tego dokumentu?

    Zgłos sie do notariusza który sporządził kopie i przedstaw problem. Moze cos
    poradzi.

    A.