  • 41. Data: 2008-07-19 12:18:23
    Temat: Re: tabliczka na bramie "zakaz parkowania"
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    news:g5sleu$5sr$2@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z sobota 19 lipiec 2008 13:56
    > (autor Maluch
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g5sl6s$pn5$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > No i tam jest napisane, że stawia się na boku placu. Nie ma zakazu na
    > ścianie, skoro ściana jest bokiem placu.

    Stawia się na placu w jego środku boku objętego zakazem, równolegle do jego
    krawędzi.
    A także umieszcza się w pobliżu obiektów. Tam masz nawet narysowane jak
    powinno wyglądać oznakowanie prawidłowe.
    --
    Maluch

  • 42. Data: 2008-07-19 15:31:15
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl> napisał
    > w tym czasie w samochodzie, to nie jest to parkowanie lecz
    > zatrzymanie

    A nie zależy to przypadkiem od czasu- 1 min.???
    Wskażesz definicję parkowania/postoju w PoRD?

  • 43. Data: 2008-07-20 04:01:39
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    Piotr [trzykoty] wrote:

    > Użytkownik "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl> napisał
    >
    > A nie zależy to przypadkiem od czasu- 1 min.???

    Hmm, okazuje się, że nie "przypadkiem", ale wynika tak
    z definicji "zatrzymania" (< 1 min), postój (> 1 min)

    > Wskażesz definicję parkowania/postoju w PoRD?

    Nie, bo jest tak jak mówisz. Nie "uaktualizowałem"
    swojej wiedzy na ten temat. Kiedyś było tak jak
    mówiłem, ale gdzieś_kiedyś "po drodze" zaszły zmiany. ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Wystrzegajcie się pierwszego odruchu,