  • 31. Data: 2006-06-01 05:28:09
    Temat: Re: system operacyjny OEM - aspekt prawny
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    [...]

    > Witaj, pracowniku Microsoft Corporation.

    Żal mi dupę ściska, że powyższe zdanie nie jest prawdą ;)

    > Swoje głupie uwagi wsadź sobie w d*.*.

    Skoro mowa o wsadzaniu czegoś w to miejsce to znaczy, że to jednak
    miłość. Gratuluję Andrzeju, z całego serca. Mam także nadzieję, że nie
    przeminie ona wraz z odejściem wiosny ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 32. Data: 2006-06-01 08:10:56
    Temat: [OT]Re: system operacyjny OEM - aspekt prawny
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    januszek napisał(a):

    > Znajomemu "coś" stało się z nagrywarką DVD. Na mojego czuja zaśmiecił
    > sobie Windowsa i stąd kłopoty. Nie chciał jednak słyszeć o reinstalacji.
    > Zapytałem więc znajomego mastaha o jakąś nowoczesną dystrybucję w wersji
    > LiveCD, która w łatwy i przyjemny sposób poradzi sobie z obsługą
    > nagrywarki DVD. Odpowiedział: Ubuntu. Wygooglałem, zassałem i wypaliłem.
    > Uruchomiłem... i po 20 minutach walki z próbą otworzenia szufladki od
    > napędu optycznego dałem sobie spokój ;) Krótko mówiąc nadal jest tak jak
    > było w czasach slacka "do samodzielnego montażu" ;)

    A czy bootowałeś z tejże nagrywarki? Bo jeżeli tak, to sprawa jasna :).
    Nie możesz odmontować napędu który jest w użyciu.

    p. m.

  • 33. Data: 2006-06-01 09:34:42
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    januszek wrote:

> [...]
    > Uruchomiłem... i po 20 minutach walki z próbą otworzenia szufladki od
    > napędu optycznego dałem sobie spokój ;) Krótko mówiąc nadal jest tak jak

    ROTFL

    Ciężko, żeby system "uwolnił" napęd, z którego "chodzi" - przy twojej
    "bystrości inaczej" aż dziwne, że jesteś w stanie włączyć prawidłowo
    komputer...

  • 34. Data: 2006-06-01 10:14:44
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Witaj, pracowniku Microsoft Corporation.
    > Swoje głupie uwagi wsadź sobie w d*.*.

    Argumentacja rzekłym debilna :)

    --
    marfi

  • 35. Data: 2006-06-01 12:50:36
    Od: "ZauraK" <...@...x>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa@temporary_unavailable.none> napisał w
    wiadomości news:iuo2l3-9se.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Ciężko, żeby system "uwolnił" napęd, z którego "chodzi" - przy twojej
    > "bystrości inaczej" aż dziwne, że jesteś w stanie włączyć prawidłowo
    > komputer...
    A ja odnoszę wrażeni że to o bystrości dotyczy także Ciebie.... Powinieneś
    już wywnioskować, że masz do czynienia z typowym userem windowsa - takie
    dziwne że może nie wiedzieć, iż linuch blokuje napęd ? Jak rozumiem Ty
    wiedziałeś wszystko od urodzenia i jesteś ponadto (czyt. niewiedzę)

    ZauraK

  • 36. Data: 2006-06-01 13:04:17
    Temat: Re: [OT]Re: system operacyjny OEM - aspekt prawny
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mvoicem napisał(a):

    [...]

    > A czy bootowałeś z tejże nagrywarki? Bo jeżeli tak, to sprawa jasna :).
    > Nie możesz odmontować napędu który jest w użyciu.

    Popatrz, w czasach kiedy w moim XT był tylko jeden miękki napęd 360kb jakoś
    się dało... ;) Miejmy nadzieję, że Twórcy LiveCD, kiedyś i do tego dojdą ;)

    j.

  • 37. Data: 2006-06-01 13:08:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ciężko, żeby system "uwolnił" napęd, z którego "chodzi" - przy twojej
    > "bystrości inaczej" aż dziwne, że jesteś w stanie włączyć prawidłowo
    > komputer...

    Ot, logika linuxa. Nie bo nie i "bystry inaczej jesteś" - pomyśl dlaczego
    takie podejście nie sprawdza się w środowiskach biznesowych, myślę, że
    przy Twoich zasobach intelektualnych szybko dojdziesz do właściwej
    konkluzji ;)

    j.

  • 38. Data: 2006-06-01 13:16:22
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    marfi wrote:

    > Argumentacja rzekłym debilna :)

    Gdzie ty widzisz argumentację?

    W tym momencie nie argumentowałem - tylko się "odcinałem" od durnych
    uwag agenta "jedynie słusznego" systemu.

  • 39. Data: 2006-06-01 14:15:33
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    ZauraK wrote:

> [...]
    > dziwne że może nie wiedzieć, iż linuch blokuje napęd ? Jak rozumiem Ty
    > wiedziałeś wszystko od urodzenia i jesteś ponadto (czyt. niewiedzę)

    Wszystkiego oczywiście nie wiem, ale dość logiczne jest, że nie wyjęcie
    nośnika z systemem podczas pracy tego systemu to głupi pomysł. I system
    idiotoodporny blokuje taką możliwość.

    Ty, oczywście, musiałeś sprawdzić, co się stanie po wyjęciu dysku
    twardego z systemem podczas pracy tego systemu, żeby się nauczyć, że to
    błąd?

  • 40. Data: 2006-06-01 14:17:20
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    januszek wrote:

    > Popatrz, w czasach kiedy w moim XT był tylko jeden miękki napęd 360kb jakoś
    > się dało... ;) Miejmy nadzieję, że Twórcy LiveCD, kiedyś i do tego dojdą ;)

    Jak chcesz mieć system tylko z linią poleceń i kilkoma podstawowymi
    narzędziami, to oczywiście takie dystrybucje działające tylko z RAMu też
    są. Ale użyszkodnik tak "inteligentny" jak ty z kontrolą systemu z linii
    poleceń sobie w ogóle nie poradzi.