  • 1. Data: 2006-05-30 13:50:27
    Temat: Przekazanie mieszkania komunalnego
    Od: "Chopin" <s...@w...px>

    Witam,

    Po długich bojach nie udało mi się otrzymać tytułu prawnego najmu mieszkania
    komunalnego po zmarłej babci. Na decyzję z Urzędu miasta czekałem prawie
    rok. Przez cały okres oczekiwania na decyzję czynsz za lokal był regularnie
    opłacany.

    Tu moje wątpliwości:
    W jaki sposób przeprowadzić przekazanie tego lokalu pracownikom Urzędu
    Miasta.
    Muszę stworzyć jakiś protokół ?

    Chciałbym też uniknąć regulacji zaległych opłat (ok 530zł) - ponieważ miasto
    nie zapewniło lokalu zastępczego potrzebowałem czasu aby rodzina zabrała
    rzeczy po babci.
    Czy mogę uniknąć tych opłat skoro nie otrzymałem tytułu najmu? Na decyzji
    nie było napisane w jakim terminie mam opuścić lokal.

    Pozdrawiam,
    --
    Chopin
    "Gdynia Moje Miasto"

  • 2. Data: 2006-06-08 11:14:21
    Temat: Re: Przekazanie mieszkania komunalnego
    Od: "Chopin" <s...@w...px>

    Użytkownik "Chopin" <s...@w...px> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy mogę uniknąć tych opłat skoro nie otrzymałem tytułu najmu? Na decyzji
    > nie było napisane w jakim terminie mam opuścić lokal.

    Naprawdę nikt mi nie pomoże ???

    :-(