  • 1. Data: 2006-05-30 12:17:41
    Temat: Kradzież zdjęć przez portal internetowy.
    Od: "BM" <n...@a...pl>

    Witam,

    Jeden z portali za moja zgoda (pozwolilem na gg) skopiowal na swoja strone
    pare moich zdjec z jednego wydarzenia. Niestety pobral sobie ich duzo wiecej
    i to z wielu wydarzen na co nie pozwalalem. Dodatkowo zdjecia zostaly w
    ochydny sposob zmniejszone i poprostu wygladaja zle.

    Wlasciciel portalu delikatnie mowiac "olal" moje prosby o usuniecie zdjec. A
    chyba jako autor ich mam prawo do decyzji czy maja je usunac. Portal jest
    komercyjny (platne reklamy itd)

    Czy mam jakies szanse wygrac taka sprawe w sadzie ? Co radzicie?

    www.maziarz.pl

  • 2. Data: 2006-05-30 12:26:45
    Temat: Re: Kradzież zdjęć przez portal internetowy.
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    Użytkownik "BM" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > komercyjny (platne reklamy itd)
    >
    > Czy mam jakies szanse wygrac taka sprawe w sadzie ? Co radzicie?

    nie walcz o usunięcie ich tylko o zapłatę za ich zamieszczenie

  • 3. Data: 2006-05-30 13:12:26
    Od: "Lincoln" <l...@p...onetkropkapl>

    > Czy mam jakies szanse wygrac taka sprawe w sadzie ? Co radzicie?

    No i wczesniej zrob screeny wszystkiego, bo dasz pismo a gosc sie wyprze bo
    nic Twojego na stronce nie ma.

    --
    Pozdrowionka Lincoln
    Jelenia Góra | gg#1135336