  • 1. Data: 2006-05-30 13:06:56
    Temat: Sprzedaz 'polowy' samochodu
    Od: "kf" <m...@b...gg19840.pl>

    Witam,
    chcialbym odsprzedac "polowe" samochodu aby dzieki temu nabyc prawo do
    znizek komunikacyjnych.
    Czy ktos moglby mnie nakierowac na artykuly w sieci na ten temat ?
    Albo chociaz wskazac gdzie znajde druk umowy "kupna sprzedazy polowy
    samochodu" .... czy
    jakkolwiek to nazwac :)

    Z gory dziekuje
    Piotr

  • 2. Data: 2006-05-30 13:27:42
    Temat: Re: Sprzedaz 'polowy' samochodu
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "kf" <m...@b...gg19840.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ?
    > Albo chociaz wskazac gdzie znajde druk umowy "kupna sprzedazy

    Czemu polowe a nie 1% ? Lubisz placic PCC ? :-)

    marekz

  • 3. Data: 2006-05-30 13:36:30
    Od: "kf" <m...@b...gg19840.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości

    > Czemu polowe a nie 1% ? Lubisz placic PCC ? :-)

    Nie wiem. Wydawalo mi sie ze tylko sprzedaz polowy zalatwi sprawe.
    Ale .... jesli jest tak jak mowisz - moglbys rozwinac nieco mysl :)?

    piotr

  • 4. Data: 2006-05-30 15:11:22
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu kf porozsypywal nastepujace haczki:
    > Nie wiem. Wydawalo mi sie ze tylko sprzedaz polowy zalatwi sprawe.
    > Ale .... jesli jest tak jak mowisz - moglbys rozwinac nieco mysl :)?
    Wystarczy ze sprzedasz 1% samochodu.
    Poszukaj w archiwum tutaj i na pl.misc.samochody - bylo wielokrotnie
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2006-05-30 15:28:29
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    kf napisał(a):

> [...]
    > Czy ktos moglby mnie nakierowac na artykuly w sieci na ten temat ?
    > Albo chociaz wskazac gdzie znajde druk umowy "kupna sprzedazy polowy

    ja wlasnie z powodu checi zbierania lat do znizki komunikacyjnej
    otrzymalem w darowiznie 50% samochodu. lata juz mi leca :D

  • 6. Data: 2006-05-30 17:10:16
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:e5hnhj$7ej$1@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu kf porozsypywal nastepujace haczki:
    > Wystarczy ze sprzedasz 1% samochodu.

    a czy nic sie nie zmienilo w tej kwestii???.. ja kiedys tez korzystalem z
    takiej mozliwosci ale ostatnio uslyszalem ,ze nie jest juz tak latwo
    skorzystac ze znizki innej osoby. z tym ,ze nic nie szukalem w tej sprawie.

  • 7. Data: 2006-05-30 19:36:23
    Od: ELCO <e...@p...onet.pl>

    kf napisał(a):
> [...]
    > Czy ktos moglby mnie nakierowac na artykuly w sieci na ten temat ?
    > Albo chociaz wskazac gdzie znajde druk umowy "kupna sprzedazy polowy

    A nie lepiej darowizne zrobic? Ja darowalem ojcu 50% auta. Nie placisz
    od tego zadnego podatku bo to najblizsza rodzina. Koszt to chyba 9zl
    jakis znaczek skarbowy o ile dobrze pamietam. I tyle :)
    Tez kombinowalem ze znizkami, teraz mam max :D
    Pozdrawiam!

  • 8. Data: 2006-05-31 06:02:15
    Od: "kf" <m...@b...gg19840.pl>

    Użytkownik "ELCO" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakis znaczek skarbowy o ile dobrze pamietam. I tyle :)
    > Tez kombinowalem ze znizkami, teraz mam max :D

    Ok. A moglbys mi dac jakies wskazowki jak to przeprowadzic ?

    piotr

  • 9. Data: 2006-05-31 11:37:24
    Od: "kf" <m...@b...gg19840.pl>

    > Ok. A moglbys mi dac jakies wskazowki jak to przeprowadzic ?

    temat juz nieaktualny. Wkurzylem sie i wzialem OC na siebie , bez
    znizek....a co "se" bede zalowa :)

    piotr

  • 10. Data: 2006-05-31 18:51:10
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik ELCO napisał:

    > kf napisał(a):
    >

    > A nie lepiej darowizne zrobic? Ja darowalem ojcu 50% auta. Nie placisz
    > od tego zadnego podatku bo to najblizsza rodzina.

    To zalezy od wartosci samochodu