  • 11. Data: 2007-11-19 20:06:36
    Temat: Re: swistak pl i anulowanie aukcji
    Od: Baltazar <b...@n...pl>

    t...@g...com pisze:
    > jestem nowym uzytwkownikiem tego serwisu i nei zapoznalem sie ze
    > wszystkimi funkcjami

    To już tylko i wyłącznie Twoja sprawa. ;)

    Zgłosił już ktoś to cwaniactwo do Świstaka?

  • 12. Data: 2007-11-19 20:24:05
    Od: t...@g...com

    On 19 Lis, 21:06, Baltazar <b...@n...pl> wrote:

    > To już tylko i wyłącznie Twoja sprawa. ;)
    tylko po co? skoro ja naprawde nie potrafie wykorzystac wszystkich
    funkcji i gdybym mogl naprawde anulowalbym aukcje za takie pieniadze :
    ( jeszcze przed czasem bym zdazyl, gdybym mogl wejsc szybciej na
    Internet. japierdole co za ludzie:( wiemm, ze zrobilem tak jak nei
    powinienem, wcale nie mowie ze dobrze... to bylo niezamierzane,, nie
    moglem wejsc na Internet przed zakonczeniem aukcji tylko, nie chce
    wyludzac pieniedzy!

  • 13. Data: 2007-11-19 20:40:26
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    t...@g...com pisze:

> [...]
    > powinienem, wcale nie mowie ze dobrze... to bylo niezamierzane,, nie
    > moglem wejsc na Internet przed zakonczeniem aukcji tylko, nie chce

    Zaplątałeś się na grupę traktującą o prawie i dlatego dostajesz stosowne
    odpowiedzi. Tu nie musisz nikogo przekonywać że nie chciałeś itp.
    Przekonaj kupującego.

    M.

  • 14. Data: 2007-11-19 20:53:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    t...@g...com pisze:

    > Internet. japierdole co za ludzie:( wiemm, ze zrobilem tak jak nei

    Ja pierdole, wsiadłem w auto pierwszy raz, nie czytałem
    regulaminu (PJ) ... przecież każdy może raz wymusić
    pierwszeństwo i zabić niewinnych.

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 15. Data: 2007-11-19 22:22:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > To już tylko i wyłącznie Twoja sprawa. ;)
    tylko po co? skoro ja naprawde nie potrafie wykorzystac wszystkich
    funkcji

    Jesli nie potrafisz wykorzystac - nie baw sie w to.
    Mam nadzieje, ze ,zostaniesz zmuszony przez sad do wydania telefonu po
    ustalonej cenie.
    Nabywcy przesle linka do tej dyskusji na grupie, zeby mial argument w
    Swistaku i w sadzie.

    Zycze porazki
    SDD

  • 16. Data: 2007-11-19 22:32:48
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    >No własnie tak nie zabardzo jest zepsuty, po prostu nie oplaca mi sie
    >go sprzedawac, te akucje na swistaku to porazka, jeszcze nie mialem
    >Internetu zeby wycofac aukcjie...

    Jesteś po prostu małym początkującym oszustem, nawet pisząc na tę grupę
    po pomoc próbujesz nas tu oszukać, a że nie masz doświadczenia to
    nawet sam się do tego zaraz przyznajesz. Lepiej zmień to hobby bo ci nie
    wychodzi i może się kiedyś źle skończyć.

    Napisz do sprzedającego co i jak zaproponuj jakieś zadośćuczynienie
    i zakończ sprawę. Kupujący też nie będzie za bardzo chciał tego
    procesu w sądzie toczyć.

  • 17. Data: 2007-11-19 22:50:17
    Od: t...@g...com

    On 19 Lis, 23:32, "zbyszek" <z...@o...eu> wrote:

> [...]
    >
    > Napisz do sprzedającego co i jak zaproponuj jakieś zadośćuczynienie
    > i zakończ sprawę. Kupujący też nie będzie za bardzo chciał tego

    otrzymalem takiego maila:
    "Jak mam rozumie odmawia Pan sprzedaży wylicytowanego przedmiotu, w
    takim układzie składam dokumenty do prokuratury o niewywiązanie się z
    zawartej umowy cywilno prawnej.

    http://www.money.pl/gospodarka/ngospodarka/ebiznes/a
    rtykul/aukcja;samochodu;w;internecie;trafila;do;sadu
    ,72,0,215624.html"

    jakim oszustem, kiedy aparat jest uszkodzony raz, dwa nie chce nikogo
    oszukac, chce sprzedac telefon po jego wartosci i nie wiedzialem ze
    aukcje na swistaku to badzie, nikt nie kupuje....

  • 18. Data: 2007-11-19 23:13:09
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

> [...]

    >oszukac, chce sprzedac telefon po jego wartosci i nie wiedzialem ze
    >aukcje na swistaku to badzie, nikt nie kupuje....

    A Twoja własna wypowiedź : "No własnie tak nie zabardzo jest zepsuty, po
    prostu nie oplaca mi sie...."

    Co kombinujesz? Sądu tym nie przekonasz, poniesiesz koszta sądowe, jeśli
    jeszcze prokurator
    podniesie sprawę to będziesz miał proces karny i wydatki na adwokatów,
    następnie spaprane
    akta; to nie był najlepszy interes twojego życia... Zakończ go jak
    najszybciej

  • 19. Data: 2007-11-20 00:06:42
    Od: t...@g...com

    On 20 Lis, 00:13, "zbyszek" <z...@o...eu> wrote:

> [...]
    > następnie spaprane
    > akta; to nie był najlepszy interes twojego życia... Zakończ go jak

    dodzwonilem sie do tego pana. wyszlo na to, ze nie ma pojecia o
    niczym, dukala, wszystko spisuje jak regulki z Internetu... ech co za
    ludzie.

  • 20. Data: 2007-11-20 06:33:07
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > otrzymalem takiego maila:
    > "Jak mam rozumie odmawia Pan sprzedaży wylicytowanego przedmiotu, w
    > takim układzie składam dokumenty do prokuratury o niewywiązanie się z
    > zawartej umowy cywilno prawnej.

    :)

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...