  • 1. Data: 2007-11-19 00:24:31
    Temat: swistak pl i anulowanie aukcji
    Od: t...@g...com

    Witam,

    sprzedawalem telefon na aukcji swistak pl, ulegl on zniszczeniu i nie
    jestem w stanie go odsprzedac w takim stanie jak w opisie aukcji.
    niestety, nie jestem mobilny jesli chodzi o dostep do Internetu i nie
    bylem w stanei szybko zareagowac i anulowac aukcji, pieniadze nie
    zostaly jeszcze przeslane na moje konto... jednak otrzymalem takiego
    maila:

    "mnie nie interesuje stan faktyczny wg. przepisów prawa wygrałem
    sprzęt
    zgodny z opisem,i takowego domagam sie dostac. nie interesuje mnie
    stan
    telefonu po zakończeniu aukcji.jego stan, tzn uszkodzenie powinno byc
    przedstawione w czasie jej trwania. oczekuje telefonu w ciągu 7 dni od
    otrzymania maila,kopia wys.łana do administracji portalu,w innym
    przypadku
    składam pozew z powództwa cywilnego,nie jest to pierwsza aukcja, a
    muszę
    poinformowac ze wszystkie sprawy mam do tej pory wygrane, koszt
    rozprawy to
    437 zł w przypadku sprawy bez stawiennictwa strony oskarzonej."

    chcialem byc uczciwy wobec kupujacego i poinforomowalem go o tym, ze
    jesli zaplaci za koszty naprawy to go sprzedam po wylicytowanej cenie,
    jesli nie, to wystawie neutralny komentarz. nie wiem czy to co
    otrzymalem od niego ma sens? i czy mnie nie naciaga, skoro zmusza mnie
    do sprzedazy, a ja go do kupna nie?!

    prosze o porady

  • 2. Data: 2007-11-19 00:51:46
    Temat: Re: swistak pl i anulowanie aukcji
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    >437 zł w przypadku sprawy bez stawiennictwa strony oskarzonej."

    Ja tam z cywilnego jestem cienki, ale jak ktos myli strone oskarzona ze
    strona pozwana, to raczej jest jeszcze cienszy ode mnie, wiec co najwyzej
    dostaniesz negatywa :)
    IMHO jednak zasluzonego.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-11-19 02:06:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    Facet jest właścicielem Twojego telefonu, bo go kupił. Skoro nie chce się
    dogadać, to poinformuj go o stanie telefonu, każ zapłacić mniej i mu go
    wyślij.

  • 4. Data: 2007-11-19 09:24:04
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

> [...]
    >
    > Facet jest właścicielem Twojego telefonu, bo go kupił. Skoro nie chce się
    > dogadać, to poinformuj go o stanie telefonu, każ zapłacić mniej i mu go

    Nie kupił a na razie wygrał aukcję. To różnica.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 5. Data: 2007-11-19 10:21:59
    Od: "japo" <j...@j...pl>

    Przyjmij pieniądze, wyślij telefon, kupującemu nie może on odpowiadać,
    powinien uznać że towar jest niezgodny z umową więc powinien go odesłać w
    niezmienionym stanie, zwracasz mu pieniądze - pozamiatane.

    No chyba ze telefon nie znowu taki zepsuty, ale to wtedy twoj problem ;p
    A negatyw i tak was obu pewnie czeka..

  • 6. Data: 2007-11-19 12:17:28
    Od: t...@g...com

    On 19 Lis, 11:21, "japo" <j...@j...pl> wrote:
> [...]
    > niezmienionym stanie, zwracasz mu pieniądze - pozamiatane.
    >
    > No chyba ze telefon nie znowu taki zepsuty, ale to wtedy twoj problem ;p

    A mogę rozegrać to w ten sposób, że kiedy zapłaci mi za niego sumę
    nieserwisowaną po prostu mu ją zwrócić i zachować potwierdzenie?

    No własnie tak nie zabardzo jest zepsuty, po prostu nie oplaca mi sie
    go sprzedawac, te akucje na swistaku to porazka, jeszcze nie mialem
    Internetu zeby wycofac aukcjie...

  • 7. Data: 2007-11-19 12:52:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    t...@g...com napisał(a) :

    > No własnie tak nie zabardzo jest zepsuty, po prostu nie oplaca mi sie
    > go sprzedawac, te akucje na swistaku to porazka, jeszcze nie mialem
    > Internetu zeby wycofac aukcjie...

    Oj, to żeś sobie nagrabił oszuście.
    http://www.swistak.pl/info/kontakt.html?k=3&t=3

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 8. Data: 2007-11-19 14:45:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "e-kran" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie kupił a na razie wygrał aukcję. To różnica.

    Zajrzyj do przepisów. Z chwilą wygrania aukcji de facto kupił. Sprzedający
    ma roszczenie o zapłatę, a on roszczenie o wydanie zakupionej rzeczy.

  • 9. Data: 2007-11-19 15:19:18
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]
    No własnie tak nie zabardzo jest zepsuty, po prostu nie oplaca mi sie
    go sprzedawac, te akucje na swistaku to porazka,

    ----------------

    Wiesz co to takiego aukcja, licytacja, cena minimalna itp.?? Jakci sie nie
    opłaca, to trzeba było nie wystawiac, a jak wystawiłeś i zasadysą znane to
    musisz wydac telefon zwycięzcy.

    Przemek

  • 10. Data: 2007-11-19 19:48:46
    Od: t...@g...com

    wiadomościnews:593060c0-597c-4ebc-8ee2-9e4a74c2a29a@
> [...]
    > opłaca, to trzeba było nie wystawiac, a jak wystawiłeś i zasadysą znane to

    jestem nowym uzytwkownikiem tego serwisu i nei zapoznalem sie ze
    wszystkimi funkcjami