    From: "zbyszek" <z...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: swistak pl i anulowanie aukcji
    Date: Tue, 20 Nov 2007 00:13:09 +0100

    >otrzymalem takiego maila:
    >"Jak mam rozumie odmawia Pan sprzedaży wylicytowanego przedmiotu, w
    >takim układzie składam dokumenty do prokuratury o niewywiązanie się z
    >zawartej umowy cywilno prawnej.
    >http://www.money.pl/gospodarka/ngospodarka/ebiznes/
    artykul/aukcja;samochodu;w;internecie;trafila;do;sad
    u,72,0,215624.html"

    >jakim oszustem, kiedy aparat jest uszkodzony raz, dwa nie chce nikogo
    >oszukac, chce sprzedac telefon po jego wartosci i nie wiedzialem ze
    >aukcje na swistaku to badzie, nikt nie kupuje....

    A Twoja własna wypowiedź : "No własnie tak nie zabardzo jest zepsuty, po
    prostu nie oplaca mi sie...."

    Co kombinujesz? Sądu tym nie przekonasz, poniesiesz koszta sądowe, jeśli
    jeszcze prokurator
    podniesie sprawę to będziesz miał proces karny i wydatki na adwokatów,
    następnie spaprane
    akta; to nie był najlepszy interes twojego życia... Zakończ go jak
    najszybciej