    From: t...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: swistak pl i anulowanie aukcji
    Date: Mon, 19 Nov 2007 12:24:05 -0800 (PST)

    On 19 Lis, 21:06, Baltazar <b...@n...pl> wrote:

    > To już tylko i wyłącznie Twoja sprawa. ;)
    tylko po co? skoro ja naprawde nie potrafie wykorzystac wszystkich
    funkcji i gdybym mogl naprawde anulowalbym aukcje za takie pieniadze :
    ( jeszcze przed czasem bym zdazyl, gdybym mogl wejsc szybciej na
    Internet. japierdole co za ludzie:( wiemm, ze zrobilem tak jak nei
    powinienem, wcale nie mowie ze dobrze... to bylo niezamierzane,, nie
    moglem wejsc na Internet przed zakonczeniem aukcji tylko, nie chce
    wyludzac pieniedzy!