  • 11. Data: 2005-04-12 03:40:31
    Temat: Re: swiat ksiazki - pomocy! :)
    Od: kalka <p...@i...net>

    Otto Falkenstein wrote:

    > Standardowa Odpowiedź Prawnika #1: A co jest napisane w umowie?

    Raczej buca prawniczego z Lublina. Nie slyszales o umowach naruszajacych
    zasady wspolzycia spolecznego? Nie slyszales o oszustach?

  • 12. Data: 2005-04-12 04:53:35
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    kalka napisał(a):

    > Raczej buca prawniczego z Lublina. Nie slyszales o umowach naruszajacych
    > zasady wspolzycia spolecznego? Nie slyszales o oszustach?

    Słyszałem. Ale żeby ustalić, że mamy do czynienia z oszustwem muszę
    najpierw wiedzieć co jest w umowie. A w odniensieniu do Świata Książki
    itp mamy do czynieniea nie tyle z oszustwem co z głupotą.

    PS.
    Czy ubliżanie innym sprawia ci może jakąś perwersyjna przyjemność?
    Jezeli tak to powineneś pójść do lekarza.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 13. Data: 2005-04-12 06:42:00
    Od: adrin <a...@a...adrin>

    Kasia <s...@b...poczta.fm> wrote in

    > Powiem Ci ja ja zrobiłam. Było mi potrzebne pare książek od nich.
    > Kupiłam je na męża. Potem z drugiego katalogu też coś kupiłam, a jak
    > przyszedł trzeci i nie było w nim nic ciekawego. Zadzwoniłam do nich i
    > powiedziałam, ze taki pan tu już tu nie mieszka i nie będzie mieszkał,
    > i poprosiłam żeby nie przysyłali katalogów. Następnych katalogów już
    > nie dostawałam.
    > Inna znajoma po prostu nie odbierała paczek, listonoszowi mówiła, że
    > taka osoba nie mieszka w tym lokalu. Po jakimś czasie już nic nie
    > przychodziło.

    dziekuje za rade !, ja myslalem o tym zeby po prostu napisac do nich pismo
    o rezygnacji(motywujac np wyjazdem) i tez nic nie odbierac.

  • 14. Data: 2005-04-12 07:25:53
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 12 Apr 2005 06:53:35 +0200,
    Otto Falkenstein <f...@g...pl> screamed:
    > Slyszalem. Ale zeby ustalic, ze mamy do czynienia z oszustwem musze
    > najpierw wiedziec co jest w umowie. A w odniensieniu do Swiata Ksiazki
    > itp mamy do czynieniea nie tyle z oszustwem co z glupota.

    A ja juz dawno zapomnialem, ze Strassbourg-guy pisywal tu na grupe.

    > Czy ublizanie innym sprawia ci moze jakas perwersyjna przyjemnosc?
    > Jezeli tak to powinenes pojsc do lekarza.

    Proponuje wyfiltrowac amozga - latwe i skuteczne (-:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 09:24:43 user up 10579 days, 21:19, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Fighting for peace is like screwing for virginity.

  • 15. Data: 2005-04-12 09:30:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "adrin" <a...@a...adrin> napisał w wiadomości
    .
    > Kasia <s...@b...poczta.fm> wrote in

    > dziekuje za rade !, ja myslalem o tym zeby po prostu napisac do nich pismo
    > o rezygnacji(motywujac np wyjazdem) i tez nic nie odbierac.

    za rezygnacje chyba jest przewidziana jakas kara, ty nie rezygnujesz, to oni
    przestana
    przysylac katalogi.

    P.

  • 16. Data: 2005-04-12 10:04:25
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    .
> [...]
    > zamowili pierwsze ksiazki... i faktycznie pozycje dotarly wraz z
    > prezentami, tyle tylko ze teraz trzeba co jakis czas zamawiac nowe

    zgodnie z ich regulaminem wystarczy:

    5.1 Ustanie członkostwa Klubu ŚWIAT KSIĄŻKI następuje w wyniku:
    1) skreślenia z listy na skutek wypowiedzenia członkostwa zgodnie z § 4.6
    albo w przypadkach przewidzianych przepisami prawa;
    2) wykluczenia członka w przypadku:
    a) uporczywego naruszania przez członka Klubu niniejszego regulaminu
    b) działania na szkodę Klubu
    c) wykorzystywania członkostwa w Klubie w celach handlowych
    3) śmierci członka
    4) zgłoszenia żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych lub
    zgłoszenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania danych osobowych
    5) wypowiedzenia członkostwa przez Klubowicza

    Mysle ze punkt 4 jest najlatwiejszy do wykonania :D

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 17. Data: 2005-04-12 14:14:12
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > In the darkest hour on Tue, 12 Apr 2005 06:53:35 +0200,
    > Otto Falkenstein <f...@g...pl> screamed:

    > A ja juz dawno zapomnialem, ze Strassbourg-guy pisywal tu na grupe.

    > Proponuje wyfiltrowac amozga - latwe i skuteczne (-:

    Może i racja. Możesz polecic jakś czytnik który pozwala filtrować nie
    tylko po nickach i emailach?

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 18. Data: 2005-04-13 08:22:57
    Od: adrin <a...@a...adrin>

    > Mysle ze punkt 4 jest najlatwiejszy do wykonania :D
    hehe
    mam do nich napisac ze nie chce aby przetwarzali dane osobowe?

  • 19. Data: 2005-04-13 10:08:23
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 13 Apr 2005 08:22:57 +0000 (UTC),
    adrin <a...@a...adrin> screamed:
    > hehe
    > mam do nich napisac ze nie chce aby przetwarzali dane osobowe?

    Zeby zaprzestali przetwarzac. Moze to cos da.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 12:07:58 user up 10580 days, 0:02, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Backup not found! A)bort, R)etry, P)anic?