  • 1. Data: 2005-04-11 18:15:06
    Temat: swiat ksiazki - pomocy! :)
    Od: adrin <a...@a...adrin>

    witam,
    niedawno(jakies 3 miesiace temu) do mojego domu przyszedl katalog
    niejakiego swiata ksiazki, a w nim oferta dla nowych czlonkow zawierajaca
    m. in. mozliwosc zamowienia niektorych ksiazek po preferencyjnych cenach, a
    takze darmowe upominki... moi rodzice nie namyslajac sie chyba zbyt wiele(w
    katalogu nie bylo regulaminu, jedynie odnosnik do strony www i telefon)
    zamowili pierwsze ksiazki... i faktycznie pozycje dotarly wraz z
    prezentami, tyle tylko ze teraz trzeba co jakis czas zamawiac nowe ksiazki,
    ktore wcale nie sa tanie, a czesto merytorycznie niezbyt wartosciowe.
    Moje pytanie brzmi czy mozna teraz wystapic z tego klubu, nawet jesli w
    regulaminie znajdowalby sie zapis obligujacy czlonka do pozostania w klubie
    okreslona liczbe miesiecy?
    Czy Swiat Ksiazki moze mnie zmusic do kupna ksiazek?

    pozdrawiam i bardzo prosze o pomoc

  • 2. Data: 2005-04-11 18:21:18
    Temat: Re: swiat ksiazki - pomocy! :)
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    adrin napisał(a):
> [...]
    > okreslona liczbe miesiecy?
    > Czy Swiat Ksiazki moze mnie zmusic do kupna ksiazek?

    Standardowa Odpowiedź Prawnika #1: A co jest napisane w umowie?

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2005-04-11 18:29:55
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Standardowa Odpowiedź Prawnika #1: A co jest napisane w umowie?

    Pewnie to
    http://www.swiatksiazki.pl/cgi-bin/KlubSwiatKsiazki.
    storefront/425ac50501acccd22743d44b60490652/UserTemp
    late/21

    HaNkA

  • 4. Data: 2005-04-11 19:29:05
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
    > Pewnie to
    > http://www.swiatksiazki.pl/cgi-bin/KlubSwiatKsiazki.
    storefront/425ac50501acccd22743d44b60490652/UserTemp
    late/21

    nie zachwyca
    sposób zawierania umowy, jeśli był taki jak opisany, też

    KG

  • 5. Data: 2005-04-11 19:39:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "adrin" <a...@a...adrin> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > klubie
    > okreslona liczbe miesiecy?
    > Czy Swiat Ksiazki moze mnie zmusic do kupna ksiazek?

    po rpostru nie odpowiadaj na pisma, a jak zadzwonia to mow pomylka, wkoncu
    sami zrezygnuja :-)
    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 6. Data: 2005-04-11 20:26:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > po rpostru nie odpowiadaj na pisma, a jak zadzwonia to mow pomylka, wkoncu
    > sami zrezygnuja :-)

    Jak zwykle nieprzemyślana rada.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 7. Data: 2005-04-11 20:28:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jak zwykle nieprzemyślana rada.

    Tez mnie kiedys nekali, zrobilem co powyzej i w koncu sie im znudzilo.
    Jak nie masz nic procz takich komentarzy do dodania to na moje posty nie
    odpowiadaj.

    P.

  • 8. Data: 2005-04-11 20:32:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > Tez mnie kiedys nekali, zrobilem co powyzej i w koncu sie im znudzilo.
    > Jak nie masz nic procz takich komentarzy do dodania to na moje posty nie
    > odpowiadaj.

    A czy to nie przypadkiem pouczałeś mnie żeby nie mówił że masz nie pisać
    tu. Wiec czemu uważasz, że zasady dla ciebie powinny być inne i ty
    możesz mówić innymi kiedy mogą pisać, a kiedy nie?

    Lepiej martw się czy sobie o tobie nie przypomną do momentu
    przedawnienia. Może na razie się powstrzymują z uwagi na twój młody
    wiek, nie chcą angażować twoich rodziców itd?

  • 9. Data: 2005-04-11 20:43:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > tu. Wiec czemu uważasz, że zasady dla ciebie powinny być inne i ty możesz
    > mówić innymi kiedy mogą pisać, a kiedy nie?

    rozroznij pisanie w ogole na grupe a przyp do jednego konkretnego czlowieka,
    bo jak nie dostrzegasz
    roznicy to nie mamy o czym rozmawiac.

    > Lepiej martw się czy sobie o tobie nie przypomną do momentu przedawnienia.

    ladnych pare lat wstecz.

    Może na razie się powstrzymują z uwagi na twój młody
    > wiek, nie chcą angażować twoich rodziców itd?

    od okolo 6 lat raczej sie o to mrtwic nie musza

    P.

    ps
    prosta metode stosuja, jezeli zamowisz ksiazki najtansze wowczas wysla Ci
    duzo drozsza (ksiazke miesiaca) - ktora wysylaja jezeli nie zlozysz
    zamowienia
    w terminie - a pozniej beda twoierdzic ze list z zamowieniem nie doszedl (bo
    to nie polecony), ...tak bylo w moim przypadku takze dziekuje.

  • 10. Data: 2005-04-11 21:55:36
    Od: Kasia <s...@b...poczta.fm>

> [...]
    > okreslona liczbe miesiecy?
    > Czy Swiat Ksiazki moze mnie zmusic do kupna ksiazek?

    Powiem Ci ja ja zrobiłam. Było mi potrzebne pare książek od nich.
    Kupiłam je na męża. Potem z drugiego katalogu też coś kupiłam, a jak
    przyszedł trzeci i nie było w nim nic ciekawego. Zadzwoniłam do nich i
    powiedziałam, ze taki pan tu już tu nie mieszka i nie będzie mieszkał, i
    poprosiłam żeby nie przysyłali katalogów. Następnych katalogów już nie
    dostawałam.
    Inna znajoma po prostu nie odbierała paczek, listonoszowi mówiła, że
    taka osoba nie mieszka w tym lokalu. Po jakimś czasie już nic nie
    przychodziło.

    pozdrawiam
    kasia