    From: Otto Falkenstein <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: swiat ksiazki - pomocy! :)
    Date: Tue, 12 Apr 2005 06:53:35 +0200

    kalka napisał(a):

    > Raczej buca prawniczego z Lublina. Nie slyszales o umowach naruszajacych
    > zasady wspolzycia spolecznego? Nie slyszales o oszustach?

    Słyszałem. Ale żeby ustalić, że mamy do czynienia z oszustwem muszę
    najpierw wiedzieć co jest w umowie. A w odniensieniu do Świata Książki
    itp mamy do czynieniea nie tyle z oszustwem co z głupotą.

    PS.
    Czy ubliżanie innym sprawia ci może jakąś perwersyjna przyjemność?
    Jezeli tak to powineneś pójść do lekarza.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis