  • 1. Data: 2005-04-11 15:45:29
    Temat: Termin wypowiedzenia umowy
    Od: "Mirkos" <m...@w...pl>

    Witam.

    Mam taki problem:
    Podpisalem umowe z firma na wykonanie uslugi, jednak firma nie potrafi tego
    wykonac (staraja sie juz kilka miesiecy).
    Chcialbymn wypowiedziec ta umowe, ale w jednym z punktow pisze ze trwa ona
    do czasu wykonania przedmiotu zlecenia.
    Jak i kiedy moge wypowiedziec taka umowe??

  • 2. Data: 2005-04-12 07:53:48
    Temat: Re: Termin wypowiedzenia umowy
    Od: "Mirkos" <m...@w...pl>

    Nikt nie zna odpowiedzi??
    Dla mnie to bardzo pilna sprawa :(

  • 3. Data: 2005-04-12 11:27:41
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Mirkos" <m...@w...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d3fv3e$1rl$1@nemesis.news.tpi.pl

    http://www.bsdzine.org/rtfm/#brak_odpowiedzi

    http://www.bsdzine.org/rtfm/#pilne

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Rozłożenie dowolnego urządzenia na części jest proste,

  • 4. Data: 2005-04-12 11:31:59
    Od: "Mirkos" <m...@w...pl>

    OK - sorki.
    To mój pierwszy post, więc wybaczcie :)