  • 1. Data: 2005-04-11 18:14:30
    Temat: pytanie związane z licencjami komputerowymi
    Od: Marek Lubiński <m...@n...spam.wp.pl>

    Mam takie pytanie. Jeśli chciałbym zaczac prowadzic takie szkolenia z
    zakresu windows, linux itp, czy mogę wykorzystywac do tego celu wersje
    testowe (ewaluacyjne/120 dniowe) systemów, czy jest to nielegalne?

  • 2. Data: 2005-04-11 23:22:36
    Temat: Re: pytanie związane z licencjami komputerowymi
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marek Lubiński wrote:
    > Mam takie pytanie. Jeśli chciałbym zaczac prowadzic takie szkolenia z
    > zakresu windows, linux itp, czy mogę wykorzystywac do tego celu wersje
    > testowe (ewaluacyjne/120 dniowe) systemów, czy jest to nielegalne?

    Nie możesz.

  • 3. Data: 2005-04-12 07:29:47
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2005 18:22:36 -0500, witek napisał(a):

    > Nie możesz.

    Dlaczego ?

    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2005-04-12 07:35:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mieczysław napisał(a):

    [...]

    > Dlaczego ?

    Przeczytaj licencje.

    j.

  • 5. Data: 2005-04-12 10:23:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Mieczysław napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Przeczytaj licencje.

    a nie mozesz wypisac opowideniego punktu ?
    Pamietaj ze wersja testowa != wersja edukacyjna (studencka)

    P.

  • 6. Data: 2005-04-12 11:26:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemek R... wrote:

    > a nie mozesz wypisac opowideniego punktu ?
    > Pamietaj ze wersja testowa != wersja edukacyjna (studencka)

    A komu się chce szukać.

  • 7. Data: 2005-04-12 16:08:45
    Od: "Marek Lubiński" <m...@n...spam.wp.pl>

    "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl>
    wrote in message news:d3g7jb$i3k$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości

    > a nie mozesz wypisac opowideniego punktu ?
    > Pamietaj ze wersja testowa != wersja edukacyjna (studencka)
    >
    > P.

    Dzieki za odpowiedzi.