  • 1. Data: 2005-04-11 19:36:45
    Temat: stwierdzenie nabycia spadku - po co?
    Od: "majk" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Po co wlasciwie robi sie to cale postepowanie? Przeciez spadek nabywa sie z
    mocy prawa. mozecie to wyjasnic w prostych slowach?

  • 2. Data: 2005-04-11 19:41:05
    Temat: Re: stwierdzenie nabycia spadku - po co?
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    majk napisał(a):
    > Po co wlasciwie robi sie to cale postepowanie? Przeciez spadek nabywa sie z
    > mocy prawa. mozecie to wyjasnic w prostych slowach?

    żeby móc ustalić, a potem udowodnić kto jest spadkobiercą

    KG

  • 3. Data: 2005-04-11 19:55:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "majk" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    By spadkobierca miał jakiś dokument na to, ze to właśnie on jest
    spadkobiercą.

  • 4. Data: 2005-04-12 12:27:05
    Od: "angel@" <a...@o...pl>

    > By spadkobierca miał jakiś dokument na to, ze to właśnie on jest
    > spadkobiercą.

    ... i żeby sądy miały więcej pracy. Osoby pominięte w testamencie robią ze
    spadkodawcy wariata, powołują fałszywych świadków, oskarżają notariusza o
    to, że nie widział spadkodawcy, sami nie stawiają się na rozprawy,
    świadkowie też nie ... sędzia odracza, powołuje biegłych ... i stwierdzenie
    nabycia spadku ciągnie się latami ... a spadek np. nieruchomość - niszczeje

  • 5. Data: 2005-04-12 22:57:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "angel@" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    stwierdzenie
    > nabycia spadku ciągnie się latami ... a spadek np. nieruchomość -

    Wiesz, w ten sposób można by skwitować wszelkie sprawy. Po co sąd bawi
    się w wymierzanie kary gwałcicielowi. Dajemy ofierze nóż i niech sama
    odetnie, co chce. Jedna odetnie szyję, inna co innego. :-)

    Sądy są po to, by strony mogły się sadzić i tyle. Już od zamierzchłych
    czasów to tak działa.

  • 6. Data: 2005-04-13 06:49:07
    Od: "angel@" <a...@o...pl>

> [...]
    > się w wymierzanie kary gwałcicielowi. Dajemy ofierze nóż i niech sama
    > odetnie, co chce. Jedna odetnie szyję, inna co innego. :-)

    może odcinanie "co innego" zapobiegłoby recydywie gwałciciela

    > Sądy są po to, by strony mogły się sadzić i tyle. Już od zamierzchłych
    > czasów to tak działa.

    Chodzi mi głównie o to, że Temida jest ślepa i daje się "robić w konia" a
    zyskują (na czasie i nie tylko) szubrawcy

  • 7. Data: 2005-04-13 07:19:57
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 13 Apr 2005 08:49:07 +0200,
    angel@ <a...@o...pl> screamed:

    A odciecie szyi Twoim zdaniem nie?

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:212B ]
    [ 09:19:30 user up 10580 days, 21:14, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    All Gods were immortal.

  • 8. Data: 2005-04-13 08:38:04
    Od: "angel@" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> wypocił w wiadomości
    .
    > In the darkest hour on Wed, 13 Apr 2005 08:49:07 +0200,

    > A odciecie szyi Twoim zdaniem nie?

    Recydywie oraz wszelkim występkom (ale tematem są sprawy spadkowe -
    zjeżdżasz na bocznicę)

  • 9. Data: 2005-04-13 10:07:16
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 13 Apr 2005 10:38:04 +0200,

    Bo i tez nie ja zjezdzac zaczalem...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 12:06:42 user up 10580 days, 0:01, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Logic: The art of being wrong with confidence...