  • 11. Data: 2003-12-17 11:57:55
    Temat: Re: studia prawnicze na skróty
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    > nie pamietam
    > zebym do egzaminu ucyzl sie dluzej niz 3 dni (wyjtek cwyilne >materialne i
    karne

    Ja tam wolę stronić od amfetaminy.

    Bronek

  • 12. Data: 2003-12-18 16:19:27
    Temat: Odp: studia prawnicze na skróty
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik bronek <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:brpg4u$5fa$...@i...gazeta.pl...
    > karne
    >
    > Ja tam wolę stronić od amfetaminy.
    >
    > Bronek

    Jaka tam amfetamina.
    Nie zawsze trzeba wkuwac. Czasem wystarczy zrozumiec pewne niuanse i
    wiedziec jak myslec ;)

    pozdrawiam
    mdr

  • 13. Data: 2003-12-19 09:34:06
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mateusz Dr" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >materialne

    > Jaka tam amfetamina.
    > Nie zawsze trzeba wkuwac. Czasem wystarczy zrozumiec pewne niuanse i

    Jasne - wychwyć niuanse z kpc w trzy dni i je zapamiętaj, następnie zaś idź
    na siłownie i wyciśnij na ławeczce 300kg, zarwij 15 dziewczyn, wypij wiadro
    wódki i uściśnij łapę niedźwiedziowi. Jestem przekonany, że to potrafisz.

    Bronek

  • 14. Data: 2003-12-19 21:38:26
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik bronek <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:brugfa$o1u$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    wiadro
    > wódki i uściśnij łapę niedźwiedziowi. Jestem przekonany, że to potrafisz.

    A kto cie tak wylacznie pamieciowo, lopatologicznie uczyl prawa?

    wszystkie pozostale przyklady sa z zakresu sily fizycznej (to z 15 dz. tez
    :)
    ciekawe jestem dlaczego uzywasz tych porownan
    plus ratio quam vis vis

    pozdr
    mdr

  • 15. Data: 2003-12-20 05:51:08
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    > A kto cie tak wylacznie pamieciowo, lopatologicznie uczyl >prawa?

    Nie wiem do końca kto ale nazywał się chyba uniwersytet.

    > wszystkie pozostale przyklady sa z zakresu sily fizycznej (to z >15 dz.
    tez

    Bo najczęściej swoją siłą fizyczną ludzie lubią się przechwalać.

    Rozmumiem więc, że kpc nauczyłeś się jednak w trzy dni tak?
    Mógłbyś przedstawić jakiś skrócony plan nauki? Wielu osobom by to pomogło.

    Bronek

  • 16. Data: 2003-12-20 21:23:08
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik bronek <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bs0o0e$2hd$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    >
    > Rozmumiem więc, że kpc nauczyłeś się jednak w trzy dni tak?
    > Mógłbyś przedstawić jakiś skrócony plan nauki? Wielu osobom by to pomogło.

    Wiesz, no w sumie tak. Chodzilem na cwiczenia.
    Pamietalem co bylo tam mowione. W ok. 3 - 4 dni przed egzaminem
    przegladanlem kodeks i wyklady (ok. 30 stron), tylko
    po to zeby chwycic pewna teorie.
    Zdalem na 5.

    Ale wiesz co, w sumie moja uczelnia nie byla najlepsza :(

    ;)

    pozdrawiam
    mdr