  • 1. Data: 2003-12-07 16:19:50
    Temat: studia prawnicze na skróty
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Czy wiecie coś o możliwościach dostania się na dzienne studia prawnicze bez
    zdawania egzaminu wstępnego ?
    Chodzi mi o uprawnienia dot. olimpiad, może gdzieć na uniwersytecie
    organizuje się konkursy, etc.

  • 2. Data: 2003-12-07 16:42:03
    Temat: Odp: studia prawnicze na skróty
    Od: "DorianG" <o...@k...pl>

    Szkoda życia, uwierz :))
    DG

  • 3. Data: 2003-12-07 16:58:35
    Temat: Re: Odp: studia prawnicze na skróty
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    DorianG wrote:
    > Szkoda życia, uwierz :))

    To o studiach prawniczych czy innych drogach?

    KG

  • 4. Data: 2003-12-07 17:11:18
    Temat: Re: studia prawnicze na skróty
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    Piotr [trzykoty] wrote:

    > Czy wiecie coś o możliwościach dostania się na dzienne studia prawnicze
    > bez zdawania egzaminu wstępnego ?
    > Chodzi mi o uprawnienia dot. olimpiad, może gdzieć na uniwersytecie
    > organizuje się konkursy, etc.

    Bodaj konkurs historyczny i konkurs wiedzy o społeczeństwie na którymś
    etapie pozwala na uzyskanie zwolnienia z egzaminów wstępnych na wydział
    prawa. Musisz dowiedzieć się na uczelni, czy honorują dany konkurs albo w
    informatorze o konkursie, które uczelnie zwalniają finalistów konkursu.

    Kiedyś była jeszcze olimpiada z praw człowieka, ale nie wiem, czy jeszcze
    się odbywa....

    Aha... jeszcze jedna informacja: czasami uczelnie wyznaczają limit przyjęć
    bez egzaminów finalistów olimpiad np. do 5 osób w danym roku, więc warto
    się zorientować, żeby nie okazało się, że się nie załapiesz...

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 5. Data: 2003-12-07 17:45:44
    Od: "DorianG" <o...@k...pl>

    Potwierdzam to co pisze Marsia. To jaka olimpiada daje wolny wstęp i gdzie
    należy sprawdzać na bieżąco. Limit określa senat uczeli (tak zapamiętałem).
    Ja miałem taką sytuację, że jeszcze przed ogłoszeniem wyników matury np. na
    UMK limit miejsc dla olipijczyków był już wyczerpany, więc trzeba wykazać
    się dobrym refleksem i zdaje się jeszcze czymś innym.
    DG

  • 6. Data: 2003-12-16 16:01:05
    Od: "Kamila Wysocka" <k...@w...de>

    prawo jest nudne.nie studiuj tego

  • 7. Data: 2003-12-16 16:56:34
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Kamila Wysocka wrote:

    > prawo jest nudne.nie studiuj tego

    prawo nudne nie jest
    studiowanie prawa... wolę się nie wypowiadać ;)

    KG

  • 8. Data: 2003-12-16 21:08:36
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik kam <k...@p...onet.plX> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:brnd7o$ogc$...@i...gazeta.pl...

    > prawo nudne nie jest
    > studiowanie prawa... wolę się nie wypowiadać ;)
    >
    > KG

    To zalezy.
    Ja pamietam ze od 2 roku bylo 7 godzin zajec tygodniowo..., nie pamietam
    zebym do egzaminu ucyzl sie dluzej niz 3 dni (wyjtek cwyilne materialne i
    karne)
    najbardziej ligthowe studia
    oczywiscie zalezy gdzie :0

    pozdrawiam
    mdr

  • 9. Data: 2003-12-16 21:23:24
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Mateusz Dr wrote:
    > To zalezy.

    A nudziłeś się w czasie studiowania? :)

    > Ja pamietam ze od 2 roku bylo 7 godzin zajec tygodniowo...

    a na pierwszym było więcej?

    , nie pamietam
    > zebym do egzaminu ucyzl sie dluzej niz 3 dni (wyjtek cwyilne materialne i
> [...]

    to na pewno

    KG

  • 10. Data: 2003-12-17 07:16:41
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > zebym do egzaminu ucyzl sie dluzej niz 3 dni (wyjtek cwyilne materialne i

    Zasadnicza szkoła prawnicza ?

    Paweł