  • 1. Data: 2003-12-07 13:09:43
    Temat: Testy psychologiczne (SPAM)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Nie wiem gdzie mogę się coś dowiedzieć na temat testów psychologicznych dla
    kandydatów do pracy w Państwowej Straży Pożarnej i Policji. Nie wiem czy
    jest jakaś grupa gdzie można na ten temat porozmawiać?

    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-12-07 17:04:37
    Temat: Re: Testy psychologiczne (SPAM)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    To są (a przynajmniej dawniej były) testy na inteligencję. Czyli coś
    takiego, jak badanie IQ Polaków. Po za tym rozmowa z psychologiem.

  • 3. Data: 2003-12-07 18:17:09
    Od: "Figaro" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > kandydatów do pracy w Państwowej Straży Pożarnej i Policji. Nie wiem czy
    > jest jakaś grupa gdzie można na ten temat porozmawiać?

    A co się chcesz dowiedzieć ? Nie licz że ktoś da ci te testy . Są dosyć
    szczegółowe, ich rozwiązanie zajmuje ok. 2 godzin. Przypominają te na
    inteligencję .