  • 1. Data: 2013-05-29 12:32:01
    Temat: strzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Przypomniały mi się wątki na temat tamtej słynnej kobiety, co
    zastrzeliła kradnących transformator...

    Generalnie uważałem i nadal uważam, że w obecnym stanie prawnym kobieta
    powinna zostać ukarana... ale to tylko uwaga formalna.

    Mniej formalna będzie taka, że chyba jednak dałbym się przekonać do
    zmiany prawa pozwalającej zastrzelić złodzieja przyłapanego na gorącym
    uczynku... chociaż może przy zastrzeżeniu takiej możliwości dla
    obywateli gotowych przejść stosowne rygorystyczne szkolenie, żeby
    uniknąć pomyłek spowodowanych paniką.

    Przyczyna?

    Od wczoraj nie mam prądu i właśnie się dowiedziałem, że jakieś
    skurwysyny w mojej okolicy ukradły 3 transformatory... Aaaaaaaaaaaargh.

    A wiadomo, kto kradnie takie rzeczy - obiboki i menele. Odstrzał, zwłoki
    - i od razu parę problemów mniej. Bezrobocie mniejsze. Poziom
    alkoholizmu spada.

  • 2. Data: 2013-05-29 13:46:03
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Andrzej Lawa wrote:
    > A wiadomo, kto kradnie takie rzeczy - obiboki i menele. Odstrzał, zwłoki
    > - i od razu parę problemów mniej. Bezrobocie mniejsze. Poziom
    > alkoholizmu spada.

    A jaki pożytek będzie ze zwłok?

  • 3. Data: 2013-05-29 14:15:39
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 29.05.2013 13:46, poszukiwacz wrote:

    > A jaki pożytek będzie ze zwłok?

    zmielić i nawozic glebe...

    zen.aspx

  • 4. Data: 2013-05-29 14:18:00
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-29 13:46, poszukiwacz pisze:

    > A jaki pożytek będzie ze zwłok?

    Nieporównywalnie większy niż miałby żywy siedzieć w pudle.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 5. Data: 2013-05-29 14:34:54
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > A jaki pożytek będzie ze zwłok?

    Studenci się pouczą anatomii i zabiegów a i może trochę organów na
    przeszczepy się uzbiera.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 6. Data: 2013-05-29 14:39:39
    Od: Arek <a...@b...com>

    W dniu 2013-05-29 12:32, Andrzej Lawa pisze:
    [..]

    To co napisałeś to jest właśnie afekt i Ci, którzy chcą mieć broń
    powinni być badani na umiejętność jego natychmiastowego pokonania.

    Ja też jak ukradli mi radio w aucie - pal licho radio, ale stłuczenie
    szyby mnie wkurzyło - też miałem pierwszą myśl "strzelać do złodziei".
    Na szczęście szybko człek sobie uświadamia, że to tylko rzecz/pieniądze
    a z drugiej strony jest ludzkie życie.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 7. Data: 2013-05-29 15:05:00
    Od: no9 <t...@t...org>

    W dniu 2013-05-29 12:32, Andrzej Lawa pisze:

    > A wiadomo, kto kradnie takie rzeczy - obiboki i menele. Odstrzał, zwłoki
    > - i od razu parę problemów mniej. Bezrobocie mniejsze. Poziom
    > alkoholizmu spada.

    Nie obawiasz się, że taki odstrzał mógłby spowodować w twoim życiu
    nieodwracalne zmiany - być może na gorsze?
    Leczysz się z traumy. Dzieci menela (zdarza się), poprzysięgają zemstę.
    Zabijasz za trafa, a za miesiąc energetyka modyfikuje sieć i stają się
    zbędne.

  • 8. Data: 2013-05-29 15:19:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.05.2013 15:05, no9 pisze:

    > Leczysz się z traumy.

    Jakiej traumy?

    > Dzieci menela (zdarza się), poprzysięgają zemstę.

    Dlatego im szybciej (zanim będą tacy mieć dziec) tym lepiej ;->

    > Zabijasz za trafa, a za miesiąc energetyka modyfikuje sieć i stają się
    > zbędne.

    Umm... Najwyraźniej twoje pojęcie o fizyce jest dość nikłe.
    Transformatory muszą być. Są niezbędne.

  • 9. Data: 2013-05-29 15:20:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.05.2013 14:34, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Studenci się pouczą anatomii i zabiegów a i może trochę organów na
    > przeszczepy się uzbiera.

    Od takiego? Wątpię, żeby coś się nadawało.

  • 10. Data: 2013-05-29 15:40:44
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.05.2013 15:19, Andrzej Lawa pisze:
    > Jakiej traumy?

    Zabiłeś kiedyś człowieka terminatorze?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek