eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawostrzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia) › strzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia)
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: strzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia)
    Date: Wed, 29 May 2013 12:32:01 +0200

    Ave!

    Przypomniały mi się wątki na temat tamtej słynnej kobiety, co
    zastrzeliła kradnących transformator...

    Generalnie uważałem i nadal uważam, że w obecnym stanie prawnym kobieta
    powinna zostać ukarana... ale to tylko uwaga formalna.

    Mniej formalna będzie taka, że chyba jednak dałbym się przekonać do
    zmiany prawa pozwalającej zastrzelić złodzieja przyłapanego na gorącym
    uczynku... chociaż może przy zastrzeżeniu takiej możliwości dla
    obywateli gotowych przejść stosowne rygorystyczne szkolenie, żeby
    uniknąć pomyłek spowodowanych paniką.

    Przyczyna?

    Od wczoraj nie mam prądu i właśnie się dowiedziałem, że jakieś
    skurwysyny w mojej okolicy ukradły 3 transformatory... Aaaaaaaaaaaargh.

    A wiadomo, kto kradnie takie rzeczy - obiboki i menele. Odstrzał, zwłoki
    - i od razu parę problemów mniej. Bezrobocie mniejsze. Poziom
    alkoholizmu spada.