  • 11. Data: 2013-05-29 15:46:47
    Temat: Re: strzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Zabiłeś kiedyś człowieka terminatorze?

    Spytaj swojego urojonego najlepszego przyjaciela ;->

  • 12. Data: 2013-05-29 16:08:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    > zmiany prawa pozwalającej zastrzelić złodzieja przyłapanego na gorącym
    > uczynku... chociaż może przy zastrzeżeniu takiej możliwości dla
    > obywateli gotowych przejść stosowne rygorystyczne szkolenie, żeby
    > uniknąć pomyłek spowodowanych paniką.
    >
    > Przyczyna?
    >
    > Od wczoraj nie mam prądu i właśnie się dowiedziałem, że jakieś
    > skurwysyny w mojej okolicy ukradły 3 transformatory... Aaaaaaaaaaaargh.
    >
    > A wiadomo, kto kradnie takie rzeczy - obiboki i menele. Odstrzał, zwłoki
    > - i od razu parę problemów mniej. Bezrobocie mniejsze. Poziom

    a teraz zatrudnij sie jako elektryk i zajmuj sie konserwacją
    transformatorów.
    Tylko uważaj, żeby cię ktoś przez pomyłkę nie odstrzelił.

  • 13. Data: 2013-05-29 16:38:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.05.2013 16:08, witek pisze:

    > a teraz zatrudnij sie jako elektryk i zajmuj sie konserwacją
    > transformatorów.
    > Tylko uważaj, żeby cię ktoś przez pomyłkę nie odstrzelił.

    Dlatego wyraźnie pisałem o konieczności rygorystycznego szkolenia.

    Ty byś go nie przeszedł, bo nie przyszło ci do głowy, że można sprawdzić
    tożsamość przed strzałem...

  • 14. Data: 2013-05-29 16:40:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Dlatego wyraźnie pisałem o konieczności rygorystycznego szkolenia.
    >
    > Ty byś go nie przeszedł, bo nie przyszło ci do głowy, że można sprawdzić
    > tożsamość przed strzałem...

    Dzien dobry panie prawdopodobny zlodzieju. Czy mogę prosić o dowód zebym
    byl pewien ze moge pana legalnie odstrzelic?

  • 15. Data: 2013-05-29 19:16:17
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-29 16:40, witek pisze:

    > Dzien dobry panie prawdopodobny zlodzieju. Czy mogę prosić o dowód zebym
    > byl pewien ze moge pana legalnie odstrzelic?

    Ku..a ale Ty chrzanisz farmazony. Gorzej jak gimnazjalista. Ty to
    czytasz przed puszczeniem?

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 16. Data: 2013-05-29 19:17:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 29.05.2013 16:40, witek pisze:

    > Dzien dobry panie prawdopodobny zlodzieju. Czy mogę prosić o dowód zebym
    > byl pewien ze moge pana legalnie odstrzelic?

    Cóż, jeśli jesteś na tyle "inteligentny", że tylko taki sposób
    przychodzi ci do głowy... Lepszy rydz niż nic, ale i tak odsiewu nie
    powinieneś przejść.

  • 17. Data: 2013-05-29 19:54:51
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-29 14:39, Arek pisze:
    > Ja też jak ukradli mi radio w aucie - pal licho radio, ale stłuczenie
    > szyby mnie wkurzyło - też miałem pierwszą myśl "strzelać do złodziei".
    > Na szczęście szybko człek sobie uświadamia, że to tylko rzecz/pieniądze
    > a z drugiej strony jest ludzkie życie.

    Ludzkie życie? To jest życie chwasta a nie człowieka.
    Chwasty trzeba bezlitośnie wyrywać a nie leczyć i się nad nimi litować.
    Chwast zawsze będzie chwastem. Dzisiaj łupie bezkarnie trafa, auta, a
    jutro wejdzie do Twojego domu, przyłoży żelazko do jaj i wszystko oddasz
    zanim je do prądu podłączy.

    Dzięki takim poglądom, bandyci w biały dzień i przy świadkach rabują,
    napadają, wchodzą do mieszkań bo kar nie czują. Ale gdy by takiego
    jednego z drugim skurwysyna, średnio raz w tygodniu odstrzelono, to nie
    musiał byś drzwi na klucz zamykać. Więzienia by odetchnęły i budżet też.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 18. Data: 2013-05-29 20:02:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Ku..a ale Ty chrzanisz farmazony. Gorzej jak gimnazjalista. Ty to
    > czytasz przed puszczeniem?

    zwykle nie

  • 19. Data: 2013-05-29 20:04:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 45 wrote:

> [...]
    > jednego z drugim skurwysyna, średnio raz w tygodniu odstrzelono, to nie
    > musiał byś drzwi na klucz zamykać. Więzienia by odetchnęły i budżet też.

    swoj przypadek jak oceniasz? do leczenia czy do wyrwania ?

  • 20. Data: 2013-05-29 20:44:00
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-29 20:04, witek pisze:
    > swoj przypadek jak oceniasz? do leczenia czy do wyrwania ?

    Z czym się nie zgadzasz? Chcesz o tym porozmawiać?
    Ty z tych ofiar co bronią oprawcę?

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl