  • 1. Data: 2013-05-29 05:55:04
    Temat: Abo RTV - ja nie rozumiem o czym Wy tu...
    Od: zgred <z...@e...com>

    Nie płacę abo od wczesnych lat '90.
    Nic nie "wyrejestrowywałem", bo "nikt mi nie powiedział".
    Poczta przysyła mi średnio co 2-3 lata przypomnienie ile im zalegam.
    Listem zwykłym.
    Ja to wyrzucam do kosza. Szybko, żeby żona nie widziała. Po co biedaczka
    ma się stresować?
    I tak żyjemy w zgodzie już około 20 lat. Nawet jak mi dowalą za ostatnie
    6 lat z odsetkami, to jestem "do przodu". Mam luz.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 2. Data: 2013-05-29 05:57:51
    Temat: Re: Abo RTV - ja nie rozumiem o czym Wy tu...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zgred wrote:
> [...]
    > I tak żyjemy w zgodzie już około 20 lat. Nawet jak mi dowalą za ostatnie
    > 6 lat z odsetkami, to jestem "do przodu". Mam luz.

    Nie wszyscy nie płacą 20 lat.
    Pozostali będą w plecy.

  • 3. Data: 2013-05-29 09:24:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-29 05:55, zgred pisze:
> [...]
    > I tak żyjemy w zgodzie już około 20 lat. Nawet jak mi dowalą za ostatnie
    > 6 lat z odsetkami, to jestem "do przodu". Mam luz.

    Alce co Ci szkodzi wyrejestrować teraz zanim urząd skarbowy się Tobą
    zajmie. Dołączysz do milionów niepłacących których do płacenia nie można
    zmusić. ;-)
    Tak dla jasności. Jak się nie płaciło to wyrejestrować można.
    Czasem wprowadzają w błąd i nie pozwalają.

  • 4. Data: 2013-05-29 09:53:45
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-05-29 09:24, z pisze:

> [...]
    > zmusić. ;-)
    > Tak dla jasności. Jak się nie płaciło to wyrejestrować można.
    > Czasem wprowadzają w błąd i nie pozwalają.
    Przyznam że nie chce mi się zaglądać do kompletu ustaw, które tego mogą
    dotyczyć, ale co w sytuacji gdy "właściciel" TV nie wyrejestrował TV, bo
    nie żyje, a sam nie płacił bo był emerytem? Czy rejestracja przechodzi
    na spadkobierców? (pomimo tego, że samego TV nie odziedziczyli, bo go
    już dawno nie było)?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2013-05-29 10:11:07
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    BartekK <s...@d...org> wrote:

> [...]
    > spadkobierców? (pomimo tego, że samego TV nie odziedziczyli, bo go już dawno nie

    Zwolniona z opłat jest osoba, a nie telewizor ani mieszkanie.

  • 6. Data: 2013-05-29 12:05:55
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-05-29 10:11, Maciej Bebenek pisze:

    > Zwolniona z opłat jest osoba, a nie telewizor ani mieszkanie.
    A rejestracja jest na osobę, czy na telewizor czy na mieszkanie?
    Jeśli na osobę - to problemu nie ma, osoba nie żyje.
    Ale jeśli na odbiornik/adres - to grubo bez sensu (czyli po polsku). Co
    jeśli kupiłeś mieszkanie, w którym ktoś kiedyś zarejestrował Tv, a ty o
    tym nie wiedziałeś, więc nie wyrejestrowałeś?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2013-05-29 16:04:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BartekK wrote:

> [...]
    > jeśli kupiłeś mieszkanie, w którym ktoś kiedyś zarejestrował Tv, a ty o
    > tym nie wiedziałeś, więc nie wyrejestrowałeś?

    osobę