  • 21. Data: 2011-05-20 10:24:46
    Temat: Re: stacje franczyzowe, a źródło paliwa
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin cbnet

    > Trzeba brać przykład z lepszych, a nie z gorszych.
    >
    > Twoi idole w tym względzie to bydło i ciemna masa w porównaniu z tymi od
    > których JA biorę przykład.
    >
    > Zapamietaj TO! ;)

    Ćpałes? Ja z nikogo nie biorę pod tym względem przykładu, tylko kieruję
    się rozumem. Normalny człowiek czyta od góry do dołu, a nie od dołu do
    góry.

  • 22. Data: 2011-05-20 10:44:54
    Temat: Re: stacje franczyzowe, a zrodlo paliwa
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    cbnet wrote:

    > NIE.
    >
    > Zgaduj dalej.

    Właśnie że TAK.

    Zapytaj kogoś z branży.
    Orlen ma około 50% rynku, lotos 30%, reszta to mniejsze rafinerie
    lokalne - i bezpośredni import gotowego paliwa przez koncerny (ale to
    drobne, bo koncerny mało importują, tylko to "najlepsze" i najdroższe
    paliwo, a i to nie zawsze).

    Tylko Łukoil ma swoje paliwo.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 23. Data: 2011-05-20 10:46:36
    Temat: Re: stacje franczyzowe, a źródło=?utf-8?Q?_paliwa?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tmek wrote:

    > Użytkownik "=Marcos="
    > <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    > wiadomości news:ir48d0$2gc$1@inews.gazeta.pl

    > Jedna rzecz chrzczenie, druga inwestycje w sprzet. Bo jesli ma
    > zasyfione zbiorniki z ktorymi nic nie robi, to takie cuda tez moga
    > sie dziac, mimo zalania do nich normalnego paliwa.
    >
    > Tmek

    Chrzczenie na franczyzowej stacji dużego koncernu jest słabo
    wykonalne.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 24. Data: 2011-05-20 10:54:34
    Od: juhass <j...@p...fm>

    W dniu 2011-05-20 06:37, Maruda pisze:

    > Gdańsk, Płock, Trzebinia...

    W zasadzie tylko Gdańsk i Płock. Trzebinia należy pod Orlen...

    --
    Pozdrawiam:
    juhass

  • 25. Data: 2011-05-20 11:45:22
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 20-05-2011 12:46, Massai pisze:

    > Chrzczenie na franczyzowej stacji dużego koncernu jest słabo
    > wykonalne.

    Mylisz się. Kontrole na stacjach franczyzowych odbywają się średnio co
    ... właśnie - nie odbywają się w ogóle!

  • 26. Data: 2011-05-20 11:58:49
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 20 May 2011 10:46:36 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Chrzczenie na franczyzowej stacji dużego koncernu jest słabo
    > wykonalne.

    Aleś ty słabo rozwinięty.
    A po co się "babrać" na stacji paliw - paliwo dowożone JUŻ jest ochrzczone.
    trudno sobie wyobrazić by robiono to w trakcie pracy stacji przy ruchliwej
    drodze/ulicy/autostradzie czy też w mieście :)

  • 27. Data: 2011-05-20 20:22:45
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Nauczyłeś się tego (naćpałeś) pod dyktando "guru" z czasów
    Norton Commandera i teraz męczysz tym tych, którzy potrafią
    ocenić walory dopisywania się pod cytatami bardziej trzeźwo.

    Masz klapy na oczach i męczysz jak dewotka.

    --
    CB

  • 28. Data: 2011-05-20 20:33:48
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 20.05.2011 22:22, cbnet wrote: |
    > Nauczyłeś się tego (naćpałeś) pod dyktando "guru" z czasów | Moim zdaniem
    odpowiadanie z boku jest bardziej naturalne.
    > Norton Commandera i teraz męczysz tym tych, którzy potrafią |
    > ocenić walory dopisywania się pod cytatami bardziej trzeźwo. | A ty powielasz
    utarte, bezsensowne schematy, i meczysz ludzi.

  • 29. Data: 2011-05-20 20:47:30
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Niektórzy arabscy studenci w akademikach _uparcie_ stają w butach
    na desce klozetowej korzystając z klozetu.
    Twierdzą przy tym, że taki sposób korzystania z sedesu jest bardziej
    higieniczny oraz praktyczny niż siadanie na desce.

    Nauczyli sie tego w warunkach o wiele bardziej prymitywnych (niejako
    zamierzchłych) niż te w których obecnie funkcjonują i nie potrafią skumać,
    że w tych nowych warunkach jest to absurdalne.

    Bottom posting DZIŚ funkcjonuje analogicznie m.in. do tego przykładu.

    Reasumując: spadaj.

    --
    CB

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości

    [...]

  • 30. Data: 2011-05-20 20:48:09
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-20 09:29, cbnet pisze:
    > NIE.
    >
    > Zgaduj dalej.

    Nie musze zgadywac, przez blisko 2 lata pracowalem za plotem jednej z
    najwiekszych przepompowni paliw w polsce, wiem jakie cysterny tam
    podjezdzaly brac paliwa. A jesli myslisz, ze jest inaczej, to albo cos
    sie zmienilo przez ostatnie 2 lata i to przespalem, albo musisz sie
    wiecej dowiedziec o branzy.

    --
    venioo
    GG:198909