  • 1. Data: 2011-05-18 19:40:25
    Temat: odstepowanie lekow na recepte
    Od: "ZAQ" <n...@n...pl>

    co moze grozic za odstepowanie lekow na recepte ktore
    sam dostalem od lekarza a nie sa mi juz potrzebne ?

    wiem ze to raczej nielegalne, ale miałem sytuacje ze
    chcialem oddac pewnej osobie kilka tabletek Xanaxu
    a wynikła z tego nieciekawa sytuacja, tak ze ta osoba
    chce mnie oskarzyc...

    jak to prawnie wyglada ?

  • 2. Data: 2011-05-18 19:47:09
    Temat: Re: odstepowanie lekow na recepte
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ZAQ" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chcialem oddac pewnej osobie kilka tabletek Xanaxu
    > a wynikła z tego nieciekawa sytuacja, tak ze ta osoba

    Ten Xanax zawiera jakieś substancje narkotyczne? Zabronione?

  • 3. Data: 2011-05-18 19:53:34
    Od: "ZAQ" <n...@n...pl>

    >Ten Xanax zawiera jakieś substancje narkotyczne? Zabronione?

    ten lek to benzodiazepina, psychotrop na uspokojenie, który biorę od lat,
    ale nie jest juz mi potrzebny dlatego chcialem odstąpić.

  • 4. Data: 2011-05-18 20:06:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > ten lek to benzodiazepina, psychotrop na uspokojenie, który biorę od lat,
    > ale nie jest juz mi potrzebny dlatego chcialem odstąpić.

    No to bedzie to przestępstwo z ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.

  • 5. Data: 2011-05-18 20:48:39
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    > No to bedzie to przestępstwo z ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.
    A Ty gościu jesteś prokurator , jeśli komuś pomoże to trzeba pomagać...

  • 6. Data: 2011-05-18 20:55:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jerzy.n" <j...@t...de> napisał w wiadomości

    > wiadomości news:ir18vn$fo5$1@inews.gazeta.pl...

    > A Ty gościu jesteś prokurator , jeśli komuś pomoże to trzeba pomagać...

    :-))

    Tylko czemu od razu pchać się w kłopoty?

  • 7. Data: 2011-05-18 21:03:01
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-05-18 22:48, jerzy.n pisze:

    > A Ty gościu jesteś prokurator , jeśli komuś pomoże to trzeba pomagać...

    Fakt. Tak jak inne narkotyki. Skoro komuś pomaga ...

    --
    spp

  • 8. Data: 2011-05-18 21:36:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Fakt. Tak jak inne narkotyki. Skoro komuś pomaga ...

    Ojj - no ogolnie wiadomo przeciez ze ratio legis penalizacji narkotykow jest
    takie samo jak zakazu cudzolozenia w KRK.
    Karajac za przyjemnosci wzmocnic kontrole, zniewolic.
    A i mafia wiecej zarobi.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2011-05-18 23:47:51
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-18 21:53, ZAQ pisze:

    > ten lek to benzodiazepina, psychotrop na uspokojenie, który biorę od lat,
    > ale nie jest juz mi potrzebny dlatego chcialem odstąpić.

    Ja tam 5 paczek sterydów, które mi na tarczycę zapisała endokrynolog
    zaniosłam do swojej przychodni blisko domu. Wzięłam tylko 1 opakowanie,
    zaczęłam się robić jak chomik i pyrgnęłam to w diabły, żeby sobie dalej
    nie szkodzić.
    Zanieś zawsze do jakiegoś lekarza to on da jakiemuś pacjentowi, który
    potrzebuje, a ma mało kasy na lekarstwa.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-05-18 23:48:59
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-18 22:06, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "ZAQ"<n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > No to bedzie to przestępstwo z ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.

    A ten Xanax to narkoryk? Raczej na depresję czy bezsenność.

    --
    animka