  • 1. Data: 2011-05-18 17:25:30
    Temat: II PRL ostro walczy ze spekulanctwem
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/poznan/rozbito-
    grupe-przestepcza-taksowkarzy,1,4189592,wiadomosc.ht
    ml

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2011-05-18 21:59:02
    Temat: Re: II PRL ostro walczy ze spekulanctwem
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.05.2011 19:25), SDD wrote:
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/poznan/rozbito-
    grupe-przestepcza-taksowkarzy,1,4189592,wiadomosc.ht
    ml

    Strach pomyśleć jakie zarzuty mogą dostać dostarczyciele wody, pizzy czy
    cateringu. Nie mówiąc o gazowni, elektrowni i wodociągach.

    p. m.

  • 3. Data: 2011-05-18 22:17:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mvoicem

    > Strach pomyśleć jakie zarzuty mogą dostać dostarczyciele wody, pizzy czy
    > cateringu. Nie mówiąc o gazowni, elektrowni i wodociągach.

    To oni dostają procent od stawki za dziwkę?

  • 4. Data: 2011-05-18 22:46:36
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > To oni dostają procent od stawki za dziwkę?

    Kto wie. Niech sie np. okaze, ze jakas agencja nader czesto korzysta z uslug
    jednej konketnej pizzerii. Wlasciciele maja przegwizdane!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2011-05-18 22:48:47
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > To oni dostają procent od stawki za dziwkę?

    Poza tym, jaka dziwke?
    Agencje towarzyskie zdaje sie dzialaja legalnie oferujac "uslugi
    towarzyskie" ma to nawet jakis kod PKD chyba.
    Wiec na akwizycju takich uslug zapewne dorabiali taksiarze. Jesli nie
    placili od tego podatkow to chyba UKS powinna wkroczyc, a nie CBŚ...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2011-05-18 23:36:52
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (19.05.2011 00:17), to wrote:
    > begin mvoicem

    > To oni dostają procent od stawki za dziwkę?

    A jakie to ma znaczenie czy jest procent czy stała opłata?

    p. m.

  • 7. Data: 2011-05-19 00:51:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mvoicem

    > A jakie to ma znaczenie czy jest procent czy stała opłata?

    Jeśli komuś wynajmę miejsce na placu za 300 zł miesięcznie i będzie tam
    sprzedawał jabłka to ciężko powiedzieć, że czerpię zyski ze sprzedaży
    jabłek. Ale jeśli będę pobierał 5% od zysku ze sprzedaży jabłek, to już
    nieco łatwiej. Gazownia nie jest w stanie sprawdzić jaką działalność
    prowadzą odbiorcy gazu, zresztą jakiej by nie prowadzili, to związek
    zysków z niej z opłatą za gaz jest w najlepszym razie daleki i bardzo
    pośredni. Z artykułu wynika natomiast, że taksówkarze doskonale
    wiedzieli, że dostają procent od opłat za usługi dziwek.

    Z drugiej jednak strony zgadzam się, że sprawa nie jest zupełnie
    jednoznaczna, tylko co takie jest?

  • 8. Data: 2011-05-19 10:55:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > pośredni. Z artykułu wynika natomiast, że taksówkarze doskonale
    > wiedzieli, że dostają procent od opłat za usługi dziwek.

    Tylko, ze wiesz - agencje towarzyskie dzialaja w calym kraju zupelnie
    legalnie. Oficjalnie swiadczac "uslugi towarzyskie" i skoro dzialaja juz
    niekore rownei oficjalnie po 20 lat - a kazdy pow. nastego roku zycia wie,
    co co tak naprawde swiadcza, a jednoczesnie wszyscy (mam na mysli "wladze")
    udaja, ze nei wiedza, to dlaczego taksowkarze mieliby rezygnowac z zysku.
    Jest przedsiebiorstwo, swiadczy uslugi na ktore jest popyt, chca placic za
    akwizycje - to czemu nie podjac takiej wspolpracy.

    No chyba, ze zyjemy w komunie i jak ktos jest taksiarzem, to mu nie wolno
    nawet zlotowki zarobic za inna aktywnosc.

    Jesli teraz nie rozpocznie sie nagla akcja likwidacyjna agencji w calej
    Polsce - a takowe sa i maja sie dobrze nawet w miastach ponizej 100 tys
    mieszkancow - to ja nie rozumiem o co chodzi (znaczy sie oficjalnie
    rozumiem, bo nieoficjalnie zapewne w Poznaniu nie dali w lape komu trzeba,
    albo nie rozdali odpowiedniej ilosci bezplatnych karnetow).

    A jesli akcja sie rozpocznie... - no to coz, czeka nas chyba kolejna
    katarstrofa samolotu rzadowego.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2011-05-19 11:51:27
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.05.2011 12:55, SDD pisze:

> [...]
    > udaja, ze nei wiedza, to dlaczego taksowkarze mieliby rezygnowac z zysku.

    Bo się nie podzielili zyskiem z "kim trzeba". Albo ten "kto trzeba" miał
    prikaz/potrzebę zrobienia jakiejś akcji w celu pokazania, że "walczy z
    problemem".

    Tak jak Donaldziątko z dopalaczami...

  • 10. Data: 2011-05-19 11:53:20
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 19.05.2011 13:51, Andrzej Ława wrote:
    > Bo się nie podzielili zyskiem z "kim trzeba". Albo ten "kto trzeba" miał
    > prikaz/potrzebę zrobienia jakiejś akcji w celu pokazania, że "walczy z
    > problemem".
    > Tak jak Donaldziątko z dopalaczami...

    W obu przypadkach stawiam raczej na koszenie konkurencji.