  • 1. Data: 2011-05-19 21:26:50
    Temat: stacje franczyzowe, a źródło paliwa
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    Czy orientuje się ktoś, czy franczyzowe stacje benzynowe są zobowiązane
    do zakupu paliw u swoich koncernów "matek"? Konkretnie czy stacja z
    logiem ORLEN musi zaopatrywać się w paliwa w Orlenie? Jeśli tak, to co
    grozi stacji która część paliwa kupuje z innych źródeł?

  • 2. Data: 2011-05-19 21:33:06
    Temat: Re: stacje franczyzowe, a źródło paliwa
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ORLEN musi zaopatrywać się w paliwa w Orlenie? Jeśli tak, to co grozi
    > stacji która część paliwa kupuje z innych źródeł?

    zabiora logo i dowala kare zgodnie z umowa
    ot...

  • 3. Data: 2011-05-19 21:36:32
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-19 23:26, CUT_INZ pisze:
> [...]
    > logiem ORLEN musi zaopatrywać się w paliwa w Orlenie? Jeśli tak, to co
    > grozi stacji która część paliwa kupuje z innych źródeł?

    a jakie znasz inne zrodla w tym kraju? Pan Miecio co rzepak cisnie u
    siebie w stodole ręczną prasą?
    W PL sa tylko 2 (nie liczac ruskiego LUK Oil)zrodla paliwa, i zadnen z
    koncernow nie wlazi sobie w parade.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 4. Data: 2011-05-19 21:42:00
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Otóż nie masz zupełnie racji.

    Skąd brałyby paliwo inne stacje niż Lotos i Orlen?

    --
    CB

  • 5. Data: 2011-05-19 21:43:38
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 19-05-2011 23:36, venioo pisze:

    > a jakie znasz inne zrodla w tym kraju? Pan Miecio co rzepak cisnie u
    > siebie w stodole ręczną prasą?

    Wiesz, Orlen dziś przywiezie paliwo za ok 4,91 brutto. Inne firmy
    (pośrednicy) przywożą nawet za 4,87... Ciekawe. Nie?

  • 6. Data: 2011-05-19 21:46:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

  • 7. Data: 2011-05-19 21:47:38
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz, Orlen dziś przywiezie paliwo za ok 4,91 brutto. Inne firmy
    > (pośrednicy) przywożą nawet za 4,87... Ciekawe. Nie?

    No, to sie nie baw we franczyze, tylko otwieraj swoja stacje :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2011-05-19 21:52:13
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Wieść gminna niesie, że te same cysterny rozwożą paliwo do
    stacji Orlen, Lotos i innych.
    Zmieniają się tylko loga na zależnie od odbiorcy.

    Ale ile w tym prawdy...? ;)

    --
    CB

  • 9. Data: 2011-05-19 22:03:06
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 19-05-2011 23:52, cbnet pisze:
    > Wieść gminna niesie, że te same cysterny rozwożą paliwo do
    > stacji Orlen, Lotos i innych.
    > Zmieniają się tylko loga na zależnie od odbiorcy.
    >
    > Ale ile w tym prawdy...? ;)

    Paliwa faktycznie w głównej mierze pochodzą od Orlenu i Lotosu. Problem
    w tym, że zanim trafią na stacje przechodzą przez hurtowników którzy
    notabene oferują lepsze ceny hurtowe niż sama rafineria....

  • 10. Data: 2011-05-19 22:05:54
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Dokładnie ktoś "wtajemniczony" identycznie mi to objaśniał.

    --
    CB