  • 11. Data: 2012-09-26 14:00:33
    Temat: Re: "sprzedam nerkę" - nielegalne
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-09-25 18:55:26 +0200, m <m...@g...com> said:

> [...]
    0671.html>

    > W sensie, że ktoś wygra licytację i będzie mógł się skutecznie domagać
    > ode mnie wydania mu żywego Tuska i Kaczyńskiego

    W ogłoszeniu nie ma słowa o tym, że to, co nazwałeś tam Kaczynski i
    Tusk, jest żywe.

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2012-09-26 14:02:52
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-09-26 09:07:18 +0200, m <m...@g...com> said:

    > Sęk w tym, że odpowiednie służby same widzą żart.

    Umknąła mi wypowiedź z policjanta twierdzącego, że z góry wie, które (z
    ogłoszeń) było żartem.
    Mógłbyś zacytować?

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2012-09-26 14:20:28
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 26.09.2012 14:02, Bydlę pisze:

    > Umknąła mi wypowiedź z policjanta twierdzącego, że z góry wie, które (z
    > ogłoszeń) było żartem.
    > Mógłbyś zacytować?

    Zacytowałem ją. Nie twierdzę że odpowiednie służby wiedzą z góry, ale z
    niej wynika że koniec końców wiedzą. Nadal twierdzą jednak że publikacja
    takiego ogłoszenia jest złamaniem prawa.

    p. m.

  • 14. Data: 2012-09-26 22:42:11
    Od: Marek <w...@o...pl>

    W dniu 2012-09-26 14:20, m pisze:

> [...]
    > niej wynika że koniec końców wiedzą. Nadal twierdzą jednak że publikacja
    > takiego ogłoszenia jest złamaniem prawa.

    Ale czemu właściwie nie można sprzedać WŁASNEJ nerki?

    Pozdro
    Marek

  • 15. Data: 2012-09-27 07:41:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2012-09-26, m <m...@g...com> wrote:
> [...]
    >>> http://wiadomosci.onet.pl/kiosk/kraj/sprzedam-nerke-
    bo-dziecko-w-drodze-a-pracy-nie-ma,2,5255213,kiosk-w
    iadomosc.html

    > To jest fałszywy alarm, stwarzanie zagrożenia itd...

    To jest niebezpieczne promowanie handlu narządami,
    a stosując argumentację po lini żartu, to jest
    to przecież żart wiec nie ma zagrożenia.
    Nb. jest tu zresztą podobnie - wielokrotnie wiadomo,
    że to żart.

    > Sęk w tym, że odpowiednie służby same widzą żart. A jednak nadal
    > twierdzą że jest to nielegalne. No to wKF - why i na podstawie czego?

    A dlaczego nie zwalnia z odpowiedzialności nieznajomość prawa?
    "bo by wszyscy się tak tłumaczyli"

    Podobieństwa? :)

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2012-09-28 12:00:52
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-09-25 18:24, m pisze:

> [...]
    >
    > Jeżeli ogłoszę w internetach że "Sprzedam Kaczyńskiego za 1 EUR, dorzucę
    > Tuska gratis" to co, handel żywym towarem i popełniam czyn przestępczy?
    Nie, ale stosujesz ceny dumpingowe ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 17. Data: 2012-09-28 18:56:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-09-26 14:20:28 +0200, m <m...@g...com> said:

    > Zacytowałem ją.

    Nie, nie zacytowałeś wypoeidzi policjanta żwiadczącej o tym, że z góry
    wie, które ogłoszenie było żartem.

    > Nie twierdzę że odpowiednie służby wiedzą z góry

    Czyli cały wywód jest bez sensu, bo jeśli nie wiedzą, które jest
    żartem, to najpierw muszą to ustalić.

    > , ale z niej wynika że koniec końców wiedzą.

    Nadal nie rozumiesz, że wiedzieć na koniec, to coś innego, niż wiedzieć
    od początku?

    > Nadal twierdzą jednak że publikacja takiego ogłoszenia jest złamaniem prawa.

    A mnie pociesza fakt, że podziemny świat nie płaci nigdy dawcom.
    To (fakt, powoli) skutecznie eliminuje niektórych z tej planety.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2012-09-28 22:41:34
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-09-28 18:56:35 +0200, Bydlę <p...@g...com> said:

    > wypoeidzi

    To się darza...

    > żwiadczącej

    A to efekt wykonania dzisiaj ponad 40 kompletów:

    shiftZcommandCshiftoptionZcommandVshiftoptionXcomman
    dVzcommandCoptionzcommandVoptionxcommandV...
    ;>>>

    --

    Bydlę

  • 19. Data: 2012-09-28 22:45:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Sep 2012, Marek wrote:

    > Ale czemu właściwie nie można sprzedać WŁASNEJ nerki?

    Pytanie nie jest jasne.
    Czy:
    - oczekujesz objaśnienia, że posiadanie nie przesądza o własności
    (patrz wersję przypadku, że masz psa - jego nerka to jego nerka
    czy Twoja nerka, skoro pies jest Twój? - hint, ten przypadek IMVHO
    MOŻNA rozwikłać na podstawie przepisu o rzeczach przyłączonych!)
    - spodziewasz się pytania, gdzie Ty będziesz jak sprzedasz swoje
    ciało :>
    - oczekujesz odpowiedzi na pytanie, jaki przepis o tym przesądza
    - oczekujesz logiki w przepisach

    To tak na wstępie :D

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2012-09-29 00:48:39
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 28.09.2012 18:56, Bydlę pisze:

    > Czyli cały wywód jest bez sensu, bo jeśli nie wiedzą, które jest żartem,
    > to najpierw muszą to ustalić.

    No muszą i ustalają. I ustalą, post factum, że to był żart ..

    > Nadal nie rozumiesz, że wiedzieć na koniec, to coś innego, niż wiedzieć
    > od początku?

    No ale co to zmienia. Nadal twierdzą (ustami swojego rzecznika) że to
    nielegalne się tak żartobliwie ogłaszać.

    p. m.