  • 1. Data: 2012-09-24 11:58:00
    Temat: Re: Opłaty_likwidacyjne_w_AEGON_i_im_podobnych_2D_przez_ pierwsze_2_lata_zabierają_9925_wpłaconych_pieniędzy2E2E2E
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    Witam,
    Miałam polisę na życie w AEGON z ubezpieczeniowym funduszem inwestycyjnym. Przestałam
    płacić i zabrali mi 99% oszczędności. Moja Kancelaria wygrała moją własną sprawę
    przeciwko AEGON. Teraz przygotowują pozwy zbiorowe przeciwko AEGON, Skandii, AXA i
    innym ubezpieczycielom. Na mojej stronie www.przywiazanidopolisy.pl znajdziesz
    wszystkie informacje i kontakt. Pozdrawiam. Ania
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl

  • 2. Data: 2012-09-24 12:08:21
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-24 11:58, Kazik pisze:

> [...]
    AXA i innym ubezpieczycielom. Na mojej stronie www.przywiazanidopolisy.pl znajdziesz
    wszystkie informacje i kontakt. Pozdrawiam. Ania

    Szkoda, że brak jest informacji ile sobie pobiera "kancelaria" i jak się
    to ma do opłaty żądanej przez Aegona i innych im podobnych
    ;)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.