  • 1. Data: 2012-09-23 21:09:33
    Temat: Postępowanie przed Sądem Dyscyplinarnym Okręgowej Izby Adwokackiej
    Od: Alex B <t...@a...ru>

    Złożyłem wniosek o wszczęcie postępowania dyscyplinarnego wobec adwokata
    do Okręgowej Izby Adwokackiej. W postanowieniu Rzecznik Dyscyplinarny
    Okręgowej Rady Adwokackiej odmówił wszczęcia postępowania
    dyscyplinarnego. Na to postanowienie rzecznika wniosłem zażalenie, które
    to zostało rozpatrzone przez Sąd Dyscyplinarny Okręgowej Izby
    Adwokackiej. Sąd ten zaskarżone postanowienie postanowił utrzymać w mocy.

    Szukając środków odwoławczych przeczytałem, że Sąd ten działał na
    zasadzie II instancji i jego postanowienie jest ostateczne. Czy
    faktycznie tak jest?

    Czy mam jeszcze jakieś formy odwołania/zażalenia/sprzeciwu/kasacji itp?

    Dziękuję za odpowiedź.

    --
    AB

  • 2. Data: 2012-09-23 21:25:30
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    Aleś naiwny .
    :)))))))))))))))))))))
    Sory , ale nie mogę się powstszymać.

  • 3. Data: 2012-09-24 00:30:49
    Od: Alex B <t...@a...ru>

    W dniu 2012-09-23 21:25, Stokrotka pisze:
    > Aleś naiwny .
    > :)))))))))))))))))))))
    > Sory , ale nie mogę się powstszymać.

    Wspaniała rada...

    --
    AB

  • 4. Data: 2012-09-25 20:46:35
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Alex B" <t...@a...ru> napisał w wiadomości
    W dniu 2012-09-23 21:25, Stokrotka pisze:
    > Aleś naiwny .
    > :)))))))))))))))))))))
    > Sory , ale nie mogę się powstszymać.

    Wspaniała rada...

    A czego się od ociężałego umysłowo analfabety / analfabetki spodziewałeś?
    Rady czy pieprzenia ... ? Co do meritum pytania - jeśli w piśmie stoi, że
    jest to ostateczne to na to wygląda, że raczej Cię nie wkręcają ... :(

  • 5. Data: 2012-09-26 17:57:38
    Od: Alex B <t...@a...ru>

    W dniu 2012-09-25 20:46, Kriss pisze:
    > jeśli w
    > piśmie stoi, że jest to ostateczne to na to wygląda, że raczej Cię nie
    > wkręcają ... :(

    W piśmie nie stoi nic na ten temat, ani że ostateczne, ani o możliwości
    odwołania itp.

    --
    AB

  • 6. Data: 2012-09-29 19:51:44
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Sami adwokaci/radcowie/aplikanci odwołują się do WSA, więc prawdopodobnie masz drogę
    (jeżeli nie jest to droga odwołań wyłącznie od postanowień Ministra Sprawiedliwości,
    ale co szkodzi spróbować), tylko pilnuj terminów.

    -----