  • 1. Data: 2004-08-02 14:18:03
    Temat: slowa kluczowe - czy mozna to zastrzec?
    Od: "PGT" <p...@s...pl>

    witam,

    Jeden z moich klientow, zglosil, ze pewna firma skladala do niego zazalenie
    dotyczace tego, iz on uzywa na swojej stronie "zastrzezonych slow".

    Czy cos takiego w ogole istnieje?

    Czy ja w slowach kluczowych nie moge sobie uzywac slowa "adidas" "nike"? a
    co w takim razie z www.microsoft.pl?

    pozdrawiam
    pg

  • 2. Data: 2004-08-02 15:02:05
    Temat: Re: slowa kluczowe - czy mozna to zastrzec?
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    PGT napisał(a):

> [...]
    > "zastrzezonych slow".
    >
    > Czy cos takiego w ogole istnieje?
    >
    > Czy ja w slowach kluczowych nie moge sobie uzywac slowa "adidas"

    Hyhy, niech jeszcze wszystkie litery alfabetu zastrzegą...
    Chyba że mają te słowa zastrzeżone w UP - to okej... ale tam głupi
    ludzie nie siedza, na koło patentu nie dadzą...

    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2004-08-02 15:04:36
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał
    w wiadomości news:cell1d$p94$2@inews.gazeta.pl...

    > (...)
    > Chyba że mają te słowa zastrzeżone w UP - to okej...
    > ale tam głupi ludzie nie siedza, na koło patentu nie dadzą...

    Ale na klik (czy może dwuklik?) dali!

    Maciek

  • 4. Data: 2004-08-02 16:02:59
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Maciek napisał(a):

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał
    > w wiadomości news:cell1d$p94$2@inews.gazeta.pl...

    > Ale na klik (czy może dwuklik?) dali!

    W Polsce?
    W Australi to nawet na koło dali patent...
    I nie na klik czy dwuklik, tylko na samą ideę zróznicowanej odpowiedzi
    systemu na rózną liczbę klików. Co tez jest idiotyzmem imho...
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2004-08-03 07:23:01
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "PGT" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy cos takiego w ogole istnieje?
    >
    > Czy ja w slowach kluczowych nie moge sobie uzywac slowa "adidas" "nike"? a

    Wydaje mi się, że możesz, bo te słowa są dostępne np. w słownikach języka
    polskiego i to pisane małą literą. Nie wiem jak ze słowami, które są nazwami
    firm i nie występują w słownikach.

    > co w takim razie z www.microsoft.pl?

    A to zły przykład :)

    Poczytaj chociażby tutaj: www.dobreprogramy.com

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 6. Data: 2004-08-03 08:31:14
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Ale na klik (czy może dwuklik?) dali!

    i na randki internetowe :-)

    P.

  • 7. Data: 2004-08-03 08:34:13
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Wydaje mi się, że możesz, bo te słowa są dostępne np. w słownikach języka
    > polskiego i to pisane małą literą. Nie wiem jak ze słowami, które są
    nazwami
    > firm i nie występują w słownikach.

    a co w takim razie powiesz o

    wxWindows (biblioteka GUI) , zapukal Bill i -> wxWidgets

    WindowsCommander, zapukał Bill i -> Total Commander

    Ktos w stanach mial nazwisko zdaje sie takie jak Bill, posiadal domene
    o takiej nazwie , Bill zalozyl sprawe i przejal domene.

    P.

  • 8. Data: 2004-08-03 10:45:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Aug 2004, Przemyslaw Rokicki wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ WindowsCommander, zapukał Bill i -> Total Commander

    Widać Ghisler (autor commandera :)) nie miał takiego zacięcia
    jak Robert Collins:
    http://www.x86.org/errata/errataseries.htm
    http://www.x86.org/secrets/intelsecrets.htm
    - ten co to na protesty Intela zmienił logo na stronie tak że im
    w pięty poszło ;) - inna sprawa że widzę iż logo znikło :>

    Fakt że *nie* naruszasz prawa ani czyichś dóbr nie znaczy, że
    *chce* ci się oświadczać co chwilę że nie jesteś wielbłądem
    - mimo że nie jesteś i zarzut jest bzdurny. Dostajesz 517
    z kolei pozew i musisz na niego odpowiedzieć :>
    Zdaje się że Ghliser coś pisał na swojej stronie :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2004-08-03 12:01:21
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Przemyslaw Rokicki napisał(a):

> [...]
    >
    > Ktos w stanach mial nazwisko zdaje sie takie jak Bill, posiadal domene
    > o takiej nazwie , Bill zalozyl sprawe i przejal domene.

    A czy ja pisałem o domenach, nazwach firmy, nazwach programu czy czymś
    takim? Pytanie było o słowa kluczowe....

    3mcie się.

  • 10. Data: 2004-08-03 14:26:42
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > A czy ja pisałem o domenach, nazwach firmy, nazwach programu czy czymś
    > takim? Pytanie było o słowa kluczowe....

    a z czego sie skladaja takie nazwy ?

    ze slow.

    P.