  • 1. Data: 2004-08-02 10:27:47
    Temat: Kobiety w ciąży mają 100% płatne zwolnienia?
    Od: "WK" <w...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Moja żona podczas ciąży była na 1 mies. zwolnieniu od 2 czerwca do 2 lipca.
    Okazało się, że ściągnięto jej z pensji "Potrącenie za okres choroby" 2 razy
    N zł.
    To chyba oznacza, że za dwa dni. Zawsze myslałem, że kobiety w ciąży mają 100%
    płatne zwolnienia. Jak to jest??

    Pozdr.
    WK

  • 2. Data: 2004-08-02 11:16:19
    Temat: Re: Kobiety w ciąży mają 100% płatne zwolnienia?
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl>

> [...]
    > N zł.
    > To chyba oznacza, że za dwa dni. Zawsze myslałem, że kobiety w ciąży mają

    TAK. Kobiety w ciąży mają chorobowe 100%-owe !!

  • 3. Data: 2004-08-02 11:27:43
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > To chyba oznacza, że za dwa dni. Zawsze myslałem, że kobiety w ciąży mają
    100%
    > płatne zwolnienia. Jak to jest??

    A złożyła w kadrach zaświadczenie od lekarza?
    pozdr.
    K.

  • 4. Data: 2004-08-02 11:59:49
    Od: "WK" <w...@g...pl>

    Kaliope <k...@w...pl> napisał(a):

    > 100%
    > >
    > A złożyła w kadrach zaświadczenie od lekarza?
    > pozdr.
    > K.

    Tak

  • 5. Data: 2004-08-02 21:14:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WK" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak

    A nie można o to spytać w firmie, gdzie potrącili. Chyba oni powinni
    wiedzieć najlepiej, z jakiego powodu. Potem można ewentualnie dyskutować,
    czy dobrze zrobili. Bo tak, to można bardzo wiele hipotez wymyślić,a
    rozwiązanie może być najprostsze. Może kadry zapomniały gdzieś tam
    zaznaczyć, że już dostały zaświadczenie - na przykład.