  • 1. Data: 2004-08-02 11:44:34
    Temat: cliparty
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl>

    Witam,

    Do oprogramowania takiego jak MS Office, Corel Draw dolaczone sa cliparty
    (galerie grafik).
    Czy moge umieszczac te rysunki na tworzonych przez mnie stronach
    internetowych, zakladajac ze
    1 Robie witryne dla siebie
    2. Zakladajac ze jestem firma wytwarzajaca witryny internetowe i umieszczam
    te rysuneczki na stronach moich klientow?
    3. Zakladajac ze jestem firma ktora wytwarza strony internetowe jako
    podwykonawca innej firmy ktora sprzedaje je swoim klientom

    Czy w przypadku 2 i3 klient posiadajacy taki rysunek na swojej stronie ma go
    tam legalnie?

    Pozdrawiam,
    Slawek

  • 2. Data: 2004-08-02 12:54:45
    Temat: Re: cliparty
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    > podwykonawca innej firmy ktora sprzedaje je swoim klientom
    >
    > Czy w przypadku 2 i3 klient posiadajacy taki rysunek na swojej stronie ma

    a w licencji nic na ten temat nie ma ?

    '''''"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""""""
    http://swistak.pl/aukcja.html?id=136848
    wspaniala dzialka za 130 000 zl.
    szczegóły pod powyższym adresem.

  • 3. Data: 2004-08-02 14:02:57
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl>

    "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    schrieb im Newsbeitrag news:celdjo$n8h$1@inews.gazeta.pl...

    > umieszczam

    > go
    >
    > a w licencji nic na ten temat nie ma ?

    Jesli chodzi o Corela to nie mam akurat i myslalem ze ktos zorientowany na
    szybko odpowie.
    Jesli chodzi o Offica to jeszcze poszperam ale bardziej interesuje mnie
    Corel.

    Pozdrawiam,
    Slawek

  • 4. Data: 2004-08-02 15:20:46
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    > szybko odpowie.
    > Jesli chodzi o Offica to jeszcze poszperam ale bardziej interesuje mnie

    szybciej takich znajdziesz na pl.comp.grafika

    albo wejdz na strone dystrybutpra corela w Polsce i do niego napisz, badz
    wejdz na
    oryginalna strone corela i sie u zrodla zapytaj.

    > Pozdrawiam,
    > Slawek

    P.

  • 5. Data: 2004-08-02 21:17:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SJ" <s...@N...klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem, o ile odmiennego zastrzeżenia nie ma w licencji, to przecież
    owe clipardy dołączono po to, by je używać. Zastrzeżenie odmienne powinno
    być bardzo, ale to bardzo widocznie dane do zrozumienia, bowiem jest
    wyraźnie niezgodne ze zdrowym rozsądkiem i zwyczajem. Zresztą, nawet gdyby
    było, to można by długo nad tym się zastanawiać, czy jest ważne. Ale jeśli
    nie ma, to używaj - pod warunkiem, że legalnego Corel'a i Office'a
    posiadasz.