  • 21. Data: 2006-01-17 17:24:38
    Temat: Re: seks w samochodzie
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    scorpio napisał(a):

    > zawsze musisz miec popczucie humoru

    To było pytanko, czy stwierdzonko ?

    --
    HEYAH

  • 22. Data: 2006-01-17 18:56:03
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Żyła wrote:

    > Bo jest wykroczeniem. W PL.

    Kurna chata, to juz nie moge uprawiac seksu w samochodzie zaparkowanym w
    moim garazu.
    A moze na pieska, tez jest wykroczenieam?
    Chyba bardziej chodzi o fakt, ze jest to w miejscu publicznym, a nie w
    samochodzie, bo na to paragraf juz by sie znalazl.

  • 23. Data: 2006-01-17 19:11:53
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dqj92h$5g8$1@inews.gazeta.pl...

    > To było pytanko, czy stwierdzonko ?

    ja myslalem, ze nakaz :>

    --
    pozdro
    ape

  • 24. Data: 2006-01-17 20:52:26
    Od: scream <n...@p...pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > 140 kw

    Tym razem nie trafiłeś. W samochodzie, to nie jest publicznie. Raczej
    nikt sie nie pieprzy w aucie zaparkowanym na środku Marszałkowskiej w
    godzinach szczytu. Zresztą - jeśli wg Ciebie w samochodzie to jest
    "publicznie", to jeśli zaparują szyby i nic z zewnątrz nie widać to
    nadal jest publicznie, czy już nie?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 25. Data: 2006-01-17 21:18:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    scorpio [###s...@p...onet.pl.###] napisał:
    > Odwal sie od moherowcow, brak ci argumentow ?

    W którym miejscu zabrakło mi argumentów?

  • 26. Data: 2006-01-18 14:27:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tym razem nie trafiłeś. W samochodzie, to nie jest publicznie. Raczej nikt
    > sie nie pieprzy w aucie zaparkowanym na środku Marszałkowskiej w godzinach
    > szczytu.

    gdyby chcial parkowac w garazu to by nie pytal

    Zresztą - jeśli wg Ciebie w samochodzie to jest
    > "publicznie", to jeśli zaparują szyby i nic z zewnątrz nie widać to nadal
    > jest publicznie, czy już nie?

    mysle ze tak

  • 27. Data: 2006-01-18 14:46:40
    Od: g...@p...onet.pl

    > 140 kw

    Oraz w związku z art 51 kw

  • 28. Data: 2006-01-18 18:17:52
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "termIT" <m...@t...it> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A fellatio wykonywane kierowcy w czasie jazdy, przez partnerkę siedzącą
    > obok?

    Podpada pod spowodowanie zagrożenia w ruchu drogowym.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 29. Data: 2006-01-19 07:49:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    termIT napisał(a):

    > A fellatio wykonywane kierowcy w czasie jazdy, przez partnerkę siedzącą
    > obok?

    Naucz się czytać. Było o zaparkowanym samochodzie, a nie o jadącym
    samochodzie czy lecącym samolocie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 30. Data: 2006-01-19 09:36:50
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisali:

    > 140 kw

    Ten art mowi o miejscu publicznym, nie o samochodzie.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .