  • 1. Data: 2006-01-17 09:03:44
    Temat: Obowiązek alimentacyjny w razie niedostatku
    Od: nocogito <n...@o...pl>

    Witam,
    Czy malzonek nie uznany za wylacznie winnego rozpadu malzenstwa moze sie
    zrzec alimentow w razie niedostatku?
    Czy mozna sie zabezpieczyc przed zadaniami alimentacyjnymi w przypadku
    niedostatku, po rozwodzie bez orzekania o winie?
    Czy mozna sie zabezpieczyc przed tymi zadaniami przed przewidywanym
    rozwodem bez orzekania o winie?

    pozdrawiam
    KS

  • 2. Data: 2006-01-17 09:57:35
    Temat: Re: Obowiązek alimentacyjny w razie niedostatku
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "nocogito" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy malzonek nie uznany za wylacznie winnego rozpadu malzenstwa moze sie
    > zrzec alimentow w razie niedostatku?

    Musi wniesc o alimenty wiec jesli nie wniesie to mozna powiedziec, ze sie
    zrzekl.

    > Czy mozna sie zabezpieczyc przed zadaniami alimentacyjnymi w przypadku
    > niedostatku, po rozwodzie bez orzekania o winie?

    Usmiercic pacjenta ;)

    > Czy mozna sie zabezpieczyc przed tymi zadaniami przed przewidywanym
    > rozwodem bez orzekania o winie?

    Nie zenic/ wychodzic za maz.

    Pozdrawiam Maver

  • 3. Data: 2006-01-17 10:28:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maverick31 napisał(a):

    > Musi wniesc o alimenty wiec jesli nie wniesie to mozna powiedziec, ze sie
    > zrzekl.

    Ale pewnie chodziło o ty, czy może się zobowiązać, że nie będzie
    wystepował z nimi w przysłosci. Tego nie może zrobić.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 4. Data: 2006-01-17 10:51:12
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Ale pewnie chodziło o ty, czy może się zobowiązać, że nie będzie
    > wystepował z nimi w przysłosci. Tego nie może zrobić.

    zobowiazuje sie, ze nie bede wystepowal w przyszlosci o alimenty od
    ciebie! :-)))
    i co, nie moglem tego zrobic?
    ktos mi tego zabronil?
    moze pojde za to siedziec?

    --
    pozdro
    ape

  • 5. Data: 2006-01-17 10:58:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale pewnie chodziło o ty, czy może się zobowiązać, że nie będzie
    > wystepował z nimi w przysłosci. Tego nie może zrobić.

    a weksel moze podpisac?

    P.

  • 6. Data: 2006-01-17 11:34:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ape napisał(a):

    > zobowiazuje sie, ze nie bede wystepowal w przyszlosci o alimenty od
    > ciebie! :-)))
    > i co, nie moglem tego zrobic?
    > ktos mi tego zabronil?

    Nikt ci oszołomie nie zabroni. Tylko że mi nic z tego nie przyjdzie, bo
    nie będę mógł się na to skutecznie powołać w razie gdy wystąpisz o
    alimenty. Zrozumiałeś?

  • 7. Data: 2006-01-17 11:36:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > a weksel moze podpisac?

    A książkę może napisać?
    Takie samo dobre pytanie jak twoje.

  • 8. Data: 2006-01-17 11:37:21
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Nikt ci oszołomie nie zabroni. Tylko że mi nic z tego nie przyjdzie,
    bo
    > nie będę mógł się na to skutecznie powołać w razie gdy wystąpisz o
    > alimenty. Zrozumiałeś?

    zatem nie truj mi, oszolomie, ze nie moge tego zrobic
    a to czy bedziesz mogl z tego skorzystac - to juz nie moja sprawa.
    zrozumiales?

    --
    pozdro
    ape

  • 9. Data: 2006-01-17 11:42:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ape napisał(a):

    > zatem nie truj mi, oszolomie, ze nie moge tego zrobic
    > a to czy bedziesz mogl z tego skorzystac - to juz nie moja sprawa.
    > zrozumiales?

    Nie, nie zrozumiałem. Napisz to po polsku.
    Możesz skorzystać ze słownika: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=33377 -
    tylko uwzględnij że to grupa prawnicza, a nie "na chłopski rozum".

  • 10. Data: 2006-01-17 11:50:55
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Nie, nie zrozumiałem.

    przykro mi