  • 11. Data: 2006-01-17 14:04:04
    Temat: Re: seks w samochodzie
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Pierwsze slysze...

    Nie przejmuj się.
    MZ

  • 12. Data: 2006-01-17 14:33:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Przemek R...
    [###p...@t...gaz
    eta.pl.###]
    napisał:
    > no i jeszcze moze byc przestepstwo jezeli ten seks sie odbywa wbrew
    woli
    > drugiej osoby.

    Idąc tym tokiem rozumowania, to może to i być zbrodnią zabójstwa, jak
    po zgwałceniu zabijesz partnerkę. Ale pytającemu nie o to przecież
    chodziło.

  • 13. Data: 2006-01-17 14:37:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Johnson [###j...@n...pl.###] napisał:

    Jestem dokładnie tego samego zdania. Nie jest istotny w sumie fakt, ze
    to w samochodzie. Istotne jest, gdzie ów samochód się znajduje. Chyba,
    ze jest to taki rodzaj samochodu, że nic z zewnątrz nie widać
    (campingowy, dostawczy - na pace itp.).

    No i druga sprawa, to zależy co ktoś rozumie przez seks. Bo członkowie
    partii moherowych berecików pewnie by już seksem nazwali pocałunek. A
    w tym wypadku to również jest ważne, bo zupełnie inaczej będzie
    rozpatrywane, jak chłopak się całował z dziewczyną - nawet pod
    kościołem, czy szkołą, a co innego jak będą odbywać regularny stosunek
    nawet i w lesie, ale przy głównej drodze.

  • 14. Data: 2006-01-17 14:42:07
    Od: scream <n...@p...pl>

    Marcin Żyła napisał(a):

    > Nie przejmuj się.

    To podaj w koncu ten artykuł, bo sam też jestem ciekaw.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2006-01-17 15:07:32
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > To podaj w koncu ten artykuł, bo sam też jestem ciekaw.

    140 kw

  • 16. Data: 2006-01-17 16:00:45
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    Debilna odpowiedz

  • 17. Data: 2006-01-17 16:01:52
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    Odwal sie od moherowcow, brak ci argumentow ?

  • 18. Data: 2006-01-17 16:03:31
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    zawsze musisz miec popczucie humoru

  • 19. Data: 2006-01-17 16:10:05
    Od: "termIT" <m...@t...it>

> [...]
    > W skrajnym wypadku może to być przestępstwo - na przykład przed
    > kosciołem (obraz uczuc religijnych), przed przedszkolem, szkołą (wtedy

    A fellatio wykonywane kierowcy w czasie jazdy, przez partnerkę siedzącą
    obok?

  • 20. Data: 2006-01-17 16:49:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości