  • 1. Data: 2006-01-17 08:42:12
    Temat: Błędnie przesłany przelew - 3 tygodnie po co robić
    Od: "arkady" <a...@w...poczta.onet.pl>

    Chciałbym przedstawić sprawę być może ktoś coś poradzi.
    Mianowicie 9 grudnia dokonywałem przelewów dla pracowników za pomocą
    programu Multicash PKO BP (elektronicznie).
    Pomyliłem się i zamiast przelać kwotę na zatrudnionego pracownika biurowego
    przelałem ją na pracownika o podobnym nazwisku, ale innym imieniu (był
    kierowcą, nie pracuje od lipca zeszłego roku).
    Wiem gdzie ten kierowca mieszka, rozmawiałem z nim, mówił, że do 5 stycznia
    odda. Ale ani widu ani słychu.
    Jakie Waszym zdaniem powinienem przedsięwziąć kroki, w celu odzyskania
    pieniędzy? O ile to Waszym zdaniem wciąż możliwe?

  • 2. Data: 2006-01-17 09:12:28
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    arkady wrote:

    > Jakie Waszym zdaniem powinienem przedsięwziąć kroki, w celu odzyskania
    > pieniędzy? O ile to Waszym zdaniem wciąż możliwe?

    Po pierwsze zwrocic sie do niego o zwrot pieniedzy, oficjalnie, listem
    poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem przelewu.

    JEsli nie wiadomo gdzi emieszka skontaktowac sie z jego bankiem,
    wyjasnic sprawe niech sie z nim skontaktuja w niniejszej sprawie.

    Jak niebedzie chcial oddac, to ... powolac si emozna na bezpodstawne
    wzbogacenie (bo dostal przypadkiem, przez pomylke) i zagarniecie (bo nie
    chce oddac) - a z reszta zaraz prawdziwi prawnicy mnie poprawia ;)

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83

  • 3. Data: 2006-01-17 14:42:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Hikikomori San [###h...@g...pl.###] napisał:
> [...]
    nie
    > chce oddac) - a z reszta zaraz prawdziwi prawnicy mnie poprawia ;)

    Nie ma nic do poprawy poza tym zagarnięciem. To jest sprawa czysto
    cywilna, aczkolwiek całkowicie do wygrania.