  • 11. Data: 2009-08-05 15:32:20
    Temat: Re: samochód zarejestrowany jako ciężarowy a parkowanie w mieście
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    MK pisze:
    > Wychodzi śmiesznie, ze cienias z wbitym w dowodzie "ciężarowym", ważąc
    > oczywiscie do 2,5t dmc, musi szukać parkingu, bo inaczej go powinni holować
    > jak sobie "przycupnie" na chodniku:)

    Z holowaniem to moze byc ciezko - ale mandat "powinien" dostac - choc
    nikogo to nie rusza - chyba ze sasiadowi podpadniesz i Cie podkabluje.
    --
    Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl

  • 12. Data: 2009-08-05 16:00:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MK" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    > "neelix" <a...@w...pl> wrote in message

    > czyli połowa samochodów na chodnikach stoi nielegalnie:)

    Jeśli ciężarowy to nielegalnie.
    neelix

  • 13. Data: 2009-08-05 16:08:01
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Pani u Urzedzie Komunikacji powiedziała, że zarejkestrować można albo
    > jako oosbowy, albo jako ciężatowy - jak chce parkować w mieście, to mam
    > wyjąć kratkę i przerejestrować auto. Ale sie upewniam na grupie...

    No więc masz odpowiedź od razu u źródła. Jeśli auto staje się samochodem
    ciężarowym, a PoRD nie zezwala ciężarowym na takie parkowanie to nie
    powinno być wątpliwości.

    > Wychodzi śmiesznie, ze cienias z wbitym w dowodzie "ciężarowym", ważąc
    > oczywiscie do 2,5t dmc, musi szukać parkingu, bo inaczej go powinni
    > holować jak sobie "przycupnie" na chodniku:)

    Jak do ładunków to ciężarowy. :-)
    neelix

  • 14. Data: 2009-08-05 18:41:02
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    gr napisal:
    > Nie pamętam dokładnie, kiedy to było ale jeszcze przed układem
    > Schengen, niemcy na granicy nasze "ciężarówki" kierowali na pasy dla
    > samochodów ciężarowych.

    No i kolega jadacy do Niemiec nawciskal im perfekcyjnym niemieckim
    od idiotow, a potem wyjal dowod rejestracyjny i katalog Opla, ktory
    przypadkiem akurat mial i pokazal kratke jako akcesorium dla wozenia
    psa :) Kajali sie...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 15. Data: 2009-08-06 06:18:32
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 5 Sie, 20:41, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

> [...]
    > od idiotow, a potem wyjal dowod rejestracyjny i katalog Opla, ktory
    > przypadkiem akurat mial i pokazal kratke jako akcesorium dla wozenia

    Polak Potrafi ;)

  • 16. Data: 2009-08-06 20:57:28
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > Wychodzi śmiesznie, ze cienias z wbitym w dowodzie "ciężarowym", ważąc
    > oczywiscie do 2,5t dmc, musi szukać parkingu, bo inaczej go powinni
    > holować jak sobie "przycupnie" na chodniku:)

    Śmiesznie to wyszła kontrola chyba obla asry kombi z kratką czyli ciężarówki
    kótra nie miała tachografu.
    Właściciel firmy zapłacił bodajże 11 tys mandatu.

    Ty więc nie martw się mandatem za parkowanie tylko legalizacją tachografu.
    Bo oczywiście masz?

    A żeby nie było że to mój wymysł - ok 3 lata temu był reportaż na tvn
    turbo - potem onet to opisywal.

    --
    PawełJ

  • 17. Data: 2009-08-07 07:51:05
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > od idiotow, a potem wyjal dowod rejestracyjny i katalog Opla, ktory
    > przypadkiem akurat mial i pokazal kratke jako akcesorium dla wozenia
    Już widzę jak niemiecki grenzschutz się kajał.
    Myślisz, że na nim robi wrażenie perfekcyjny niemiecki czy katalog
    jakieś firmy? Najważniejsze są dokumenty i jak w dowodzie rejestracyjnym
    jest wpis, że to samochód ciężarowy to mieli prawo go tak traktować a
    nawet kazać zaliczyć terminal odpraw celnych.

  • 18. Data: 2009-08-07 09:44:26
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    nadir wrote:

    > Najważniejsze są dokumenty i jak w dowodzie
    > rejestracyjnym jest wpis, że to samochód ciężarowy to mieli prawo go
    > tak traktować a nawet kazać zaliczyć terminal odpraw celnych.

    Kazać sobie mogli. Faktem jest, że pewnie wielu się stosowało
    do poleceń służb mundurowych na granicy, nie zadając sobie trudu
    zgłębienia odpowiednich przepisów. A w tych przepisach najczęściej
    czynnikiem dodatkowym decydującym o tym, że przez dane
    przejście graniczne da się przejechać z kratką i że normalnie, a nie z
    tirami
    była DMC do 2,5t czy 3,5t. Jeździłem wielokrotnie z towarem i bez i jakoś
    nikt
    się nie czepiał - a miałem w aucie na wszelki wypadek wydrukowane
    rozporządzenie w sprawie organizacji ruchu
    na drogowych przejściach granicznych

  • 19. Data: 2009-08-07 09:47:36
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    pawelj wrote:

> [...]
    > tachografu. Bo oczywiście masz?
    >
    > A żeby nie było że to mój wymysł - ok 3 lata temu był reportaż na tvn

    Chyba TVN- sensacja.
    I pewnie za prędkość powyżej 70km/h też łupili mandaty
    tym pseudociążarówkom do 3,5t DMC?

  • 20. Data: 2009-08-07 19:58:04
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    nadir napisal:
    > Już widzę jak niemiecki grenzschutz się kajał.

    Podwojne obywatelstwo robi cuda, zwlaszcza jak tym drugim jest niemieckie :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek