  • 1. Data: 2009-08-05 13:20:23
    Temat: ochrona wizerunku burmistrza
    Od: "czonek" <c...@p...onet.pl>

    Witam

    mam w swoim mieście "fajnego" - nietuzinkowego i często kontrowersyjnego
    burmistrza. Wymyśliłem, że w ramach "społecznego dialogu" i swoistej
    manifestacji wykonam i postawie sobie w ogrodzie od ulicy jego karykaturę w
    formie figury (dokładnie takiej jak krasnale ogrodowe), moje pytanie:
    1. Jeżeli zrobię jak wyżej, to czy naruszę jego prawo do ochrony wizerunku
    (zamierzam nadać figurze atrybuty pełnionej prze niego funkcji publicznej).
    2. A co będzie z ochroną jego wizerunku jeżeli znajdą się chętni na zakup takiej
    figury i zacznę jej kopie sprzedawać w celach czysto komercyjnych.

  • 2. Data: 2009-08-05 14:07:11
    Temat: Re: ochrona wizerunku burmistrza
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    czonek wyskrobał(a):
> [...]
    > 2. A co będzie z ochroną jego wizerunku jeżeli znajdą się chętni na
    > zakup takiej figury i zacznę jej kopie sprzedawać w celach czysto

    Kilka czy kilkanaście dni temu był podobny wątek, poczytaj sobie.

    --
    .B:artek.