  • 1. Data: 2003-01-06 09:21:06
    Temat: Postępowanie nieprocesowe- gdzie znajdę
    Od: "Bartek" <w...@i...pl>

    Czołem!

    Muszę napisać referat z podstaw prawa, do wyboru mam
    2 tematy:

    -Postepowanie nieprocesowe
    -Przebieg rozprawy sądowej wg. kodeksu postępowania cywilnego

    Nie orientujecie się, gdzie znajdę potrzebne mi do tych prac
    materiały(strony www)? Chodzi mi o coś, na czym mógłbym się wzorować, nie
    przepisywać. Dobrze by było, gdyby język tych pomocy nie był prawniczy,
    tylko zrozumiały dla przeciętnego studenta politechniki ;))

    Dzieki
    Bartek

  • 2. Data: 2003-01-06 09:54:26
    Temat: rozprawa długie było: [Re: Postępowanie nieprocesowe- gdzie znajdę]
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 3. Data: 2003-01-06 09:58:37
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : zerknij do jakiegokolwiek podręcznika do postępowania cywilnego, wspomóż
    się
    : kodeksem cywilnym,

    ech,
    kodeksem postępowania cywilnego oczywiście

  • 4. Data: 2003-01-06 10:20:23
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:03c901c2b579$6c793bf0$a740200a@zm...

    hehe jestem pełna podziwu ,że też Ci się chciało

    Sandra

  • 5. Data: 2003-01-06 10:21:08
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:03d701c2b57a$0ae5dff0$a740200a@zm...
    > ech,
    > kodeksem postępowania cywilnego oczywiście

    :-) oczywiście

  • 6. Data: 2003-01-06 10:32:35
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 7. Data: 2003-01-06 18:14:06
    Od: "Bartek" <w...@i...pl>

    Dzieki Dzieki:))))))))))))

    Mam nadzieje ze zdaze na jutro pomimo tego ze nie mam zadnych ksiazek do
    prawa ani o prawie:(( (politechnika)

    a ta scenka rodzajowa bedzie gwozdziem mego referatu (mam nadzieje ze nie
    zastrzegasz praw autorskich):)))

  • 8. Data: 2003-01-07 06:35:08
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    :
    : a ta scenka rodzajowa bedzie gwozdziem mego referatu (mam nadzieje ze nie
    : zastrzegasz praw autorskich):)))

    one już są "zastrzeżone" :),
    ale korzystaj do woli