  • 1. Data: 2003-01-06 08:25:14
    Temat: Wypadek przy pracy - kiedy się zmienił płatnik
    Od: "Adam" <a...@p...pl>

    Witam wszystkich

    Poszukuje informacji kiedy się zmienił płatnik odszkodowań przy pracy.
    Podobno do połowy zeszłego roku płacił zakład pracy a później było
    orzeczenie trybunału konstytucyjnego że ma płacić zus. Czy ktoś wie kiedy to
    dokładnie było i czy wogóle coś takiego miało miejsce ? Moja księgowa
    twierdzi że tak było a ja musze mieć pewność

  • 2. Data: 2003-01-06 13:28:35
    Temat: Re: Wypadek przy pracy - kiedy się zmienił płatnik
    Od: "makuga" <k...@w...opole.pl>

    --

    Użytkownik "Adam" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dokładnie było i czy wogóle coś takiego miało miejsce ? Moja księgowa
    > twierdzi że tak było a ja musze mieć pewność

    Adamie
    Miałam podobną sytuację i rzeczywiście płatnikiem jest zus. Niestety jestem
    w tej chwili na kursie poza swoim miejscem zamieszkania i nie jestem ci w
    stanie podać nr dz.ust. Proponuję byś wszedł na dowolny serwis prawny i
    przeszukał spis rozporządzeń z ub. roku. Obiecuję, że jeżeli nie znajdziesz
    i nikt Ci nie pomoże, to po powrocie (w przyszłym tygodniu) podam ci
    dokładnie.