  • 1. Data: 2003-01-06 06:52:37
    Temat: przeniesienie do rezerwy
    Od: "adi" <f...@p...onet.pl>

    witam
    urodziłem sie w roku 1974, czyli powinienem zostac przeniesiony do rezerwy
    ze wzgledu na wiek, nie wiem jak to załatwic, jechac do wku bez zadnego
    wezwania czy czekac na jakis sygnal od nich?
    pozdrowienia
    adi

  • 2. Data: 2003-01-06 21:33:25
    Temat: Re: przeniesienie do rezerwy
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik adi napisał:

> [...]
    >ze wzgledu na wiek, nie wiem jak to załatwic, jechac do wku bez zadnego
    >wezwania czy czekac na jakis sygnal od nich?

    Kupic wehikuł czasu. Spóźniłeś się już :-( Miałeś się zgłosić do końca
    roku! Teraz możesz jechać i mieć nadzieję, że wbiją z tamtą datą albo
    mieć nadzieję, że w tym roku znów będzie stosowne roporządzenie i że tym
    razem go nie przegapisz.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 3. Data: 2003-01-06 23:19:16
    Od: Michal Baszynski <m...@a...wp.pl.pl>

    On Mon, 06 Jan 2003 22:33:25 +0100, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Kupic wehikuł czasu. Spóźniłeś się już :-( Miałeś się zgłosić do końca
    >roku!

    Niekoniecznie. Ja poszedlem w grudniu do WKU aby to zalatwic i okazalo
    sie, ze jednak oni sami przeniesli mnie do rezerwy. Zeby bylo weselej
    to dokonali tego oni SAMI rok temu, nie informujac mnieo tym, mimo ze
    dalej mialem wazne odroczenie :-)
    Sprobuj zadzwonic i zapytac.

    Pozdrawiam

    Michał
    m...@w...pl

  • 4. Data: 2003-01-07 06:17:37
    Od: "adi" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > roku! Teraz możesz jechać i mieć nadzieję, że wbiją z tamtą datą albo
    > mieć nadzieję, że w tym roku znów będzie stosowne roporządzenie i że tym
    witam
    IMHO nie spóźniłem sie, przecież gdybym zgłosił sie w grudniu nie mieliby
    żadnych przesłanek do wbicia mi rezerwy, wręcz odwrotnie mogliby dać mi
    bilecik. Jeśli mylę sie w czymś, powiedz.
    pozdrowienia,
    adi

  • 5. Data: 2003-01-07 19:28:41
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik adi napisał:

    >witam
    >IMHO nie spóźniłem sie, przecież gdybym zgłosił sie w grudniu nie mieliby
    >żadnych przesłanek do wbicia mi rezerwy

    Kurde, założyłem, że studia skończyłeś....

  • 6. Data: 2003-01-07 19:39:15
    Temat: Odp: przeniesienie do rezerwy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avf9pe$7g9$...@s...bnet.pl...
    > Kurde, założyłem, że studia skończyłeś....

    z zakładu musisz sie wywiazać to pewne :-)

    Sandra

  • 7. Data: 2003-01-08 06:27:52
    Od: "adi" <f...@p...onet.pl>

    > Kurde, założyłem, że studia skończyłeś....

    szkoda że nie ze mną:)

    adi

  • 8. Data: 2003-01-08 06:31:33
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Kurde, założyłem, że studia skończyłeś....

    A co to ma do rzeczy czy skończył studia czy nie.
    Kończy 28 lat i należy się zasłużona rezerwa ;))).

    Pozdrawiam

    Darek

  • 9. Data: 2003-01-08 08:43:26
    Od: "adi" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A co to ma do rzeczy czy skończył studia czy nie.
    > Kończy 28 lat i należy się zasłużona rezerwa ;))).

    Nie, po studiach mają jeszcze 18 m-cy na złapanie człowieczka, niezależnie
    od wieku, chyba że wyjdzie rozporządzenie MON, które automatycznie
    przeniesie absolwentów danego rocznika(ów) do rezerwy - miało to miejsce np
    w roku 2002.
    pozdrowienia
    adi

  • 10. Data: 2003-01-08 08:48:29
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > od wieku, chyba że wyjdzie rozporządzenie MON, które automatycznie
    > przeniesie absolwentów danego rocznika(ów) do rezerwy - miało to miejsce

    Hmm. Być może masz rację. Myślałem że do 28roku niezależnie od tego
    czy się uczysz czy nie. A 18mc myślałem że obowiązuje ale tylko do wieku
    "rezerwisty" czyli do 28 roku życia. Pewnie się myliłem ;).

    Pozdrawiam

    Darek