  • 31. Data: 2020-02-04 14:45:07
    Temat: Re: rodzina zastepcza
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 4 Feb 2020 11:38:34 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Ale ich nienawidzisz za odebranie Ci esbeckiej emerytury.

    Rodzina Ziobrano się pieni; czyli warto się trudzić pisaniem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 32. Data: 2020-02-04 23:07:54
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-04 o 11:59, Budzik pisze:
    > hahahahaha, jeżeli sam sobie nie zarobisz na emeryture to
    > bedziesz biedny na starosc.

    Tak jak M.Rodowicz. Musi dorabiać występami, a ciuchy też kosztują.

    --
    animka

  • 33. Data: 2020-02-05 00:17:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Skoro w młodości wolała jeździć porsche niż kupić z 10-20 mieszkań.
    Oni w ogóle ci artyści bardzo biedni są po 40 latach chlania.

    -----

  • 34. Data: 2020-02-05 00:18:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wygraj sobie wybory.

    -----

  • 35. Data: 2020-02-05 00:21:37
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.02.2020 o 00:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > Skoro w młodości wolała jeździć porsche niż kupić z 10-20 mieszkań.
    > Oni w ogóle ci artyści bardzo biedni są po 40 latach chlania.
    >

    > -----

    animela zazdrości, typowa babska zazdrość:)

  • 36. Data: 2020-02-05 03:57:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Feb 2020 00:17:50 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Skoro w młodości wolała jeździć porsche niż kupić z 10-20 mieszkań.

    W mlodosci raczej nie miala mozliwosci kupic 10 mieszkan, nawet nie
    wiem czy 2 mogla.

    > Oni w ogóle ci artyści bardzo biedni są po 40 latach chlania.

    z drugiej strony - taki model wykorzystania, nawet obecnie.
    Praca z doskoku, duze pieniadze, tantiemy ... a na starosc torba i
    kij.

    > -----

    J.

  • 37. Data: 2020-02-05 07:32:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Za bony PeKaO mogła dowolną liczbę (to się chyba PUMa nazywało).
    Za lody Koral też by coś kupiła.

    -----
    > W mlodosci raczej nie miala mozliwosci kupic 10 mieszkan, nawet nie wiem czy 2
    mogla.
    [...]

  • 38. Data: 2020-02-05 10:25:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-04 o 13:59, Budzik pisze:

    > To akurat nie jego wina ze panstwo wymysliło sobie ten system tak a nie
    > inaczej.
    > Zapewne, zarabiajac duzo, wolałbym odkładać sobie na czarna a nie płacic
    > teraz za innych.

    Ponawiam zatem pytanie - jeśli w latach ''60-80 zarabiałbyś bardzo dużo,
    takie 100 dolarów, czyli jakieś pewnie 10-100 średnich krajowych (w
    zależności od okresu), to jak chciałbyś sobie uskładać na dzisiejszą
    emeryturę?

    Zresztą patrząc na ostatnie stulecia, w Polsce samodzielne zbieranie na
    emeryturę nie miało prawa się powieść - bo inflacja, bo nacjonalizacja,
    bo wojna itp. itd. Tylko system pokoleniowy działa, co oczywiście nie
    oznacza, że należy utrzymywać obecny ZUS, bo ten sam system może istnieć
    na zasadzie dobrowolności, kiedy dzieci utrzymują własnych rodziców.

    Będą oczywiście niebieskie ptaki, takie jak ty, co to uważają, że
    wszystkie rozumy zjadły, że dzieci niepotrzebne, że ty sobie uskładasz
    na książeczkę PKO, ale - daj ci Boże szczęście - jak wspomniałem,
    doświadczenie pokazuje, że w ej długości i szerokości geograficznej od
    setek lat ten system nie mógł działać.

    > No i co z tego skoro ten pracujacy obywatel wcale niekoniecznie musi być
    > pracujacy...?

    Ubezpieczenia polegają na statystyce. Jeśli mamy milion nowych
    obywateli, to można przewidzieć jak dużo będzie pracować, a na pewno to,
    że spora część z nich będzie pracować - czyli będą wpłwyy

    > Zeby było smieszniej - ZUs dzis ma sie całkiem dobrze (duzo lepiej niz 10
    > lat temu) bo go zasilili przybysze z zza granicy. I komu tu dziekowac?

    Trzeba poczekać, aż przybyszom trzeba będzie wypłacać emerytury, to się
    optyka zmieni :)

    > Przyjda inni. Spoleczenstwo sie zmieni, rosrosnie, ewoluuje.
    > Chyba nei sugerujesz ze za 100 lat w Polsce nikt nie bedzie mieszkał?

    Społeczeństwo jakieś będzie, ale nie będzie to już polski naród. A
    zadaniem państwa powinno być jednak wspieranie własnego narodu, a nie
    obcego.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2020-02-05 10:57:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 5 Feb 2020 00:18:51 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Wygraj sobie wybory.

    Wtedy dostanę taką emeryturę jak arcykapłan generał Ochlej Leszek Głódź?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 40. Data: 2020-02-05 11:28:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Wtedy dostanę taką emeryturę jak arcykapłan generał Ochlej Leszek
    >Głódź?

    Jak sie mianujesz arcykaplanem generalem, to tak :)
    Albo jak zmienisz przepisy o emeryturach politykow :-)

    Albo ... Tuskowa emerytura Ci sie nie podoba ?

    A emeryturka sedziego TK ci sie nie podoba ? To mozesz podniesc jak
    wygrasz wybory :-)
    Gorzej, jak kolejni wygraja i obniza :-)

    J.